Tävla och vinn Gigabyte Radeon R9 280X

Permalänk
Melding Plague

Tävla och vinn Gigabyte Radeon R9 280X

Den som är på jakt efter ett nytt grafikkort får ett ypperligt tillfälle att kamma hem en gratis uppgradering när Gigabyte drar igång en ny tävling för alla medlemmar.

Besök tävlingen

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Inaktiv

Paint, here I come.

Permalänk
Medlem

Kommer nog inte som en överraskning men tycker att det är kul att ni alltid har minst en aktiv tävling igång.

Förövrigt, någon annan som också märkt att företag som sponsrar tävlingar har sina egna metoder av tävlingar? är det Gigabyte som ställer upp så är det bildbehandling som gäller. BeQuiet? ja då är det fram med kameran och annan nödvändig utrustning.

Permalänk
Medlem

nån dag måste man ju sätta sig ner och lära sig photoshop om man ska kunna få vinna något!

Visa signatur

SÖKER: i5 3570k / 4670k och ASUS P8Z77-I DELUXE / ASUS Z87I-PRO
Command center: fx 8320 4,7ghz,SABERTOOTH 990FX R2.0, 16gb corsair vengance, GTX 760 asus DCU2, 2 WD caviar 300gb, WD Raptor 150gb, Samsung 840 evo 120gb

Permalänk

Någon gång ska jag lära mig bildredigering! Någon gång...

Skämt åsido, kul med tävlingar ändå.

Permalänk
Medlem

Lär inte få vinna igen så tveksamt om man ska ställa upp Tas tidigare vinster i beaktning när ni utser en vinnare?

Permalänk
Medlem

nu jävlar

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av brittaan:

Lär inte få vinna igen så tveksamt om man ska ställa upp Tas tidigare vinster i beaktning när ni utser en vinnare?

Nej, alla bidrag bedöms på samma sätt oavsett vem som har skapat det.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Nämen va trevligt

Permalänk
Medlem

Ska inte 3:e platsen och 4:e platsens priser byta plats? Jag tänker på värdet.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av jonasies:

Ska inte 3:e platsen och 4:e platsens priser byta plats? Jag tänker på värdet.

Fixat!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Är hur tävlingen ska gå till väga bestämt av den som står för priserna? I detta fall Gigabyte. Personligen tycker jag det är lite tråkigt när så många tävlingar går ut på digital design.
Själv tycker det skulle vara bättre med mer variation eller en tävling som inte utesluter alla som inte är proffs i Photoshop

Permalänk
Medlem

Är det begränsat till ett bidrag per person?

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av andur86:

Är det begränsat till ett bidrag per person?

Du får skicka in flera bidrag, men det brukar vara bättre att fokusera på att göra en riktigt bra än flera medelmåttiga.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Du får skicka in flera bidrag, men det brukar vara bättre att fokusera på att göra en riktigt bra än flera medelmåttiga.

Tack!

Permalänk
Medlem

Oh, well gissar på att jag är först då? :3

Dold text

EDIT: la till spoiler tagg för folk på mobil och dylikt.

Visa signatur

Dator:Bitfenix Outlaw||ASRock Z77 EXTREME4||Intel i5-3570K 3.4GHz||Corsair 8GB Dominator 1833Mhz+Corsair 4GB CL9 1333Mhz||Nvidia Geforce GTX 670 Gainward Phantom ||SSD: 60GB Intel 330 & Samsung 840 Basic 256gb||2.2 TB lagring||Corsair CX 500W V2 80+||
Utrustning:Qpad MK-80 ||Steelseries Sensei Pro||Astro A50||2x BenQ 2420t 120Hz

Permalänk

Hejsan hoppsan vet inte vad jag ska skriva
(Öppna bild i ny flik för att se hela upplösningen. Högerklick -> Öppna bild i ny flik)

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-3570K @ 3,40GHz (Ivy Bridge)
GPU: ASUS GTX GeForce 980 STRIX DCII
PSU: Corsair AX 1200i Digital
RAM: 2x Corsair 8192MB VENGEANCE
MB: ASUS MAXIMUS V FORMULA

Permalänk
Medlem
Visa signatur

The honey badger doesn't care.

Permalänk
Avstängd

Jag förstår ej riktigt ska man göra så som kimaro en titan eller ska man göra typ titan fall edition på grafik kortet?

Permalänk
Medlem

Här kommer mitt bidrag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweCake:

Jag förstår ej riktigt ska man göra så som kimaro en titan eller ska man göra typ titan fall edition på grafik kortet?

Det var så jag trodde man skulle göra. Haha.

Visa signatur

Dator:Bitfenix Outlaw||ASRock Z77 EXTREME4||Intel i5-3570K 3.4GHz||Corsair 8GB Dominator 1833Mhz+Corsair 4GB CL9 1333Mhz||Nvidia Geforce GTX 670 Gainward Phantom ||SSD: 60GB Intel 330 & Samsung 840 Basic 256gb||2.2 TB lagring||Corsair CX 500W V2 80+||
Utrustning:Qpad MK-80 ||Steelseries Sensei Pro||Astro A50||2x BenQ 2420t 120Hz

Permalänk
Medlem

GIGABYTE R9 280X Carbon Titanfall

Här är mitt fina bidrag! Carbon Titanfall!

Dold text
Visa signatur

Fractal Design Define R4 - Gigabyte Z-68X-UD3H-B3 Rev 1.3 - i5 2500k 4,1Ghz - Fractal Design Smart Modular 650W - ASUS GTX 660 TI 2GB - Intel 320 80GB SSD - Corsair Vengeance 1600Mhz 2x4GB

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Flera verkar redan ha missat att det ska vara egetproducerat material, bådar gott för oss andra.

Permalänk

Mitt tävlinsbidrag:

http://imgur.com/o4aBYAA

Permalänk
Medlem

Mitt bidrag!

Här är mitt bidrag åt denna tävling!

Uppdatering
Permalänk
Medlem

Får man ens använda Tifanfall loggan då den ej är egenproducerad?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thigoron:

Här är mitt bidrag åt denna tävling!

http://i.imgur.com/VjcVada.jpg

Snyggt!!!!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[[MSI 34" Optix MAG341CQ - Ryzen 7 5700X - ASUS Rog STRIX B550 Gaming - Kingston FURY Beast RGB 32 GB 3600 Mhz- XFX AMD Radeon™ RX 5700 XT 8GB GDDR6 THICC III Ultra - NVMe Samsung SSD 980 1000GB - Crucial P3 500GB M.2 - Corsair CX600M - Cooler Master HAF 912 COMBAT WINDOWED VERSION]]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Welroos:

Snyggt!!!!

Skickades från m.sweclockers.com

Tackar! ^^

Permalänk
Medlem

Är det ngn åldersgräns på SC/tävlingen?