Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Köpa reparationskit (glaset) För Sony Xperia V och Xperia Z

Permalänk
Medlem

Köpa reparationskit (glaset) För Sony Xperia V och Xperia Z

Hejsan,

Har googlat som en galning och hittar inte vart man kan köpa själva glaset till Sony Xperia V (och Sony Xperia Z). Nån som vet vart man kan köpa det på nätet?
Vill inte lämna in dem för reparation, då jag har inga problem att fixa det själv och kan få det betydligt billigare.

Visa signatur

Operativsystem: Foresight Linux | Foresight Linux utvecklare | Foresight rådet | Google+

I've heard: When the RedHat developers present new packages to Linux User-Group, before the meeting is over,Foresight people will have downloaded the source, created a Foresight package, uploaded it,and it will be available for anyone to use.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

|MOBO:Asus Z170-Pro Gaming|PSU:EVGA SuperNOVA G2 750W|CASE: Fractal Design Define R5 |CPU:Intel Core i7-6700K|GPU: Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 |RAM: 8GB x 2 Corsair Vengeance LPX|HDD:Intel 535 series 480GB + SAMSUNG HD753LJ 750GB + WDC WD5000AAKS-00A7B0 500GB |COOLING:Noctua NH-D15 + 2x 140mm Front fans

Permalänk
Medlem

Ahh, grymt. Har nu köpt på ebay. Kunde inte bli billigare än så.
Tack igen.

Visa signatur

Operativsystem: Foresight Linux | Foresight Linux utvecklare | Foresight rådet | Google+

I've heard: When the RedHat developers present new packages to Linux User-Group, before the meeting is over,Foresight people will have downloaded the source, created a Foresight package, uploaded it,and it will be available for anyone to use.

Permalänk

Ibland så sitter glaset fast i LCDn, vet du om det är så på din lur? för på min S3a så satt dom fast! nu är mitt glas inte trasigt men ser inte så fint ut längre!

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Medlem

ahhhrghhh, nja det vet jag inte. "Tar fram verktygen och börjar skruva"

Tack för informationen.

Visa signatur

Operativsystem: Foresight Linux | Foresight Linux utvecklare | Foresight rådet | Google+

I've heard: When the RedHat developers present new packages to Linux User-Group, before the meeting is over,Foresight people will have downloaded the source, created a Foresight package, uploaded it,and it will be available for anyone to use.

Permalänk
Avstängd

glasbyte sony xperia z

Skrivet av TForsman:

Hejsan,

Har googlat som en galning och hittar inte vart man kan köpa själva glaset till Sony Xperia V (och Sony Xperia Z). Nån som vet vart man kan köpa det på nätet?
Hejsan,

Har googlat som en galning och hittar inte vart man kan köpa själva glaset till Sony Xperia V (och Sony Xperia Z). Nån som vet vart man kan köpa det på nätet?
Vill inte lämna in dem för reparation, då jag har inga problem att fixa det själv och kan få det betydligt billigare.

Vill inte lämna in dem för reparation, då jag har inga problem att fixa det själv och kan få det betydligt billigare.

tack!

Sony Xperia Z1 skärm byte