bestämma lagrings plats

Permalänk
Medlem

bestämma lagrings plats

(som titeln säger) jag har 2 hårddiskar 1 SSD och 1 HDD, och vad jag har fattat så desto mer utrymme det finns ledigt på SSDn så blir datorn snabbare.
vad jag försöker säga är att jag vill få allt som jag installerar väljer att installera automatiskt väljer att lagras på min HDD så jag slipper manuellt bestämma vart det ska lagras

Permalänk
Rekordmedlem

Du bör ju installera det du ofta startar på ssdn annars utnyttjar du den inte, att bara ha den tom är dumt.
Det bästa är att själv välja vart du installerar.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Palmsen:

(som titeln säger) jag har 2 hårddiskar 1 SSD och 1 HDD, och vad jag har fattat så desto mer utrymme det finns ledigt på SSDn så blir datorn snabbare.
vad jag försöker säga är att jag vill få allt som jag installerar väljer att installera automatiskt väljer att lagras på min HDD så jag slipper manuellt bestämma vart det ska lagras

När du kommer upp i kanske 85 - 90% fyllnad så kan de ev bli lite segare men annars ser jag inga problem att använda din SSD, för du köpte väl den för att användas?

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)