Får inte ut batteriet till Mikrofonen

Permalänk
Avstängd

Får inte ut batteriet till Mikrofonen

Hej jag har en xbox 360 mikrofon som jag inte får ut batteriet till. Det är AA batterier. http://support.xbox.com/sv-SE/xbox-360/accessories/xbox-360-w... Jag har kyckats göra som på bilden dvs få loss luckan men det är hur man får ut batteriet som är det svåra. För man verkar ju inte kunna det?

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ShadeMast:

Hej jag har en xbox 360 mikrofon som jag inte får ut batteriet till. Det är AA batterier. http://support.xbox.com/sv-SE/xbox-360/accessories/xbox-360-w... Jag har kyckats göra som på bilden dvs få loss luckan men det är hur man får ut batteriet som är det svåra. För man verkar ju inte kunna det?

Hej!

Om du följer guiden så ska det funka:

"Så här sätter du i batterier i Xbox 360 trådlös mikrofon

Följ de här stegen för att sätta i eller ta ur batterier i mikrofonen:

Vrid försiktigt mikrofonens vindskydd motsols (ett kvarts varv).
Ta av vindskyddet från mikrofonen.
Skjut upp batteriluckan.
Ta bort de gamla batterierna från batterifacket om det finns några.

Sätt i nya alkaliska AA-batterier eller fulladdade uppladdningsbara NiMH-batterier i batterifacket.
Stäng batteriluckan. Sätt tillbaka mikrofonens vindskydd.

"

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Avstängd
Skrivet av PowerNet:

Hej!

Om du följer guiden så ska det funka:

"Så här sätter du i batterier i Xbox 360 trådlös mikrofon

Följ de här stegen för att sätta i eller ta ur batterier i mikrofonen:

Vrid försiktigt mikrofonens vindskydd motsols (ett kvarts varv).
Ta av vindskyddet från mikrofonen.
Skjut upp batteriluckan.
Ta bort de gamla batterierna från batterifacket om det finns några.

Sätt i nya alkaliska AA-batterier eller fulladdade uppladdningsbara NiMH-batterier i batterifacket.
Stäng batteriluckan. Sätt tillbaka mikrofonens vindskydd.

"

Jag har gjort allt som står men det roliga är att batteriet sitter fast och går inte få ut ska jag ta kort?

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ShadeMast:

Jag har gjort allt som står men det roliga är att batteriet sitter fast och går inte få ut ska jag ta kort?

Hej!

Om du har möjlighet så ta kort så kan vi se hur det ser ut

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||