Impuls köp SonyEricsson Experia T3

Permalänk

Impuls köp SonyEricsson Experia T3

Tjena!

Köpte mig en T3 då min relativt gamla Z800 är riktigt kass!

Hade en S3a innan och tänkte höra lite med er om man kan förvänta sig att dom är lika bra? processorn skall ju vara likvärdig och där sitter lika mycket ram på dom och samma upplösning så det borde väll ge samma upplevelse? köpte denna då mitt abbonemang kostar 399kr i månaden och känner inte att min z800 nyttjar det optimalt!(anävnde 6MB surf!!!!)

fick 5GB data mängd istället för dom 2GB jag har nu(som är förlite om jag nu skaffar en vettig lur) och att det blev halva kostnaden så det känns ju bra?

Men som sagt så vill jag ha en lur med hyffsad skärm för att surfa runt lite på nätet och facebooka, tror ni telefonen duger till det? sitter lite på IRC med!

tänkte ifall man skall ringa och få luren utbytt isf? kravet isf är en skärm större en s3an (hyffsat mycket större) upplösningen spelar inte så stor roll då jag var rätt nöjd med s3ans såg bra ut i mina ögon! (och skärmen på min z800 är riktigt kass i jämförelse)

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Medlem

Har inte riktigt hört talas om Xperia T3.
Men skulle verkligen försöka få en Z2 istället. De är ju dyrare telefoner men i mitt öga så ser den betydligt bättre ut.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=2707030,2520842

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Skrivet av SunQ:

Har inte riktigt hört talas om Xperia T3.
Men skulle verkligen försöka få en Z2 istället. De är ju dyrare telefoner men i mitt öga så ser den betydligt bättre ut.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=2707030,2520842

finns tyvärr ingen möjlighet att få den, var tvungen att nedgradera mig då jag inte har råd att hålla ett sånt abbonemang på dom pengarna jag får från sjukpeningen

Tänkte bara ifall där kommer in någon och säger One plus One så har jag inte råd till den även om den är billigare, måste ta den på abonnemang och kan inte köpa den löst vilket är synd, velat ha den riktigt länge och den är skit fin för priset! (kanske om jag får riktig lön snart?)

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti