Varning för i-landsproblem (H80i modd)

Permalänk
Medlem

Varning för i-landsproblem (H80i modd)

Hej!

Jag har nu gått ett tag med tankarna att spraya front-fästet på min H80i till blank vitt. Men sedan har jag även sett en medlem här som har virat vit eltejp runt slangarna.

http://www.sweclockers.com/galleri/13091-tieem-setup-2015

Skulle det vara snyggt i mitt chassi på dom två vattenkylarna eller blir det bara överflödigt och att jag ska hålla mig till sprayburken?

Min burk:

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: LG UltraGear 45GR95QE | Mus: Razer DeathAdder V3 Pro | Tangentbord: Logitech MX Mechanical

Permalänk
Medlem

Jag upplever att ett utav modden kommer räcka. Mer så blir det för mycket vitt. Jag skulle även ha fäst cpu kylaren med loggan rättvänd (min pedanti dödar mig!)

Visa signatur

Protonmail: enkel krypterad mail gratis
BitWarden: krypterad lösenordshantering man kan, men inte måste, köra på egen server

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sidju:

Jag upplever att ett utav modden kommer räcka. Mer så blir det för mycket vitt. Jag skulle även ha fäst cpu kylaren med loggan rättvänd (min pedanti dödar mig!)

Tack för din åsikt

Tro mig, jag är också pedant Det bör verkligen synas på min bild! Att sätta blocket på sidan var enda sättet för att få slangarna att vridas relativt normalt. Define Mini har jag nämligen insett har mindre space mellan bakre fläktplatsen och processorsockeln än andra chassin

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: LG UltraGear 45GR95QE | Mus: Razer DeathAdder V3 Pro | Tangentbord: Logitech MX Mechanical