D3 - Resetta Paragon Permanent på Ps4?

Permalänk
Medlem

D3 - Resetta Paragon Permanent på Ps4?

Tja.

Vet inte riktigt om denna ska ligga här eller i konsoldelen då det mer handlar om d3 än just ps4.

Jag har under en längre tid spelat d3 på pc och det har aldrig varit några problem. Köpte d3 till min bror på ps3 och sedan dess är jag hooked där. Bytte upp mig till en ps4 för några dagar sedan och började spela.

Igår när jag spelade på nätet hamnade jag i ett game där de körde Grifts. Skapade en trial och på 30 sekunder var den klar. Allt gick så fort att jag inte hajjade vad som hände. Riften stängs och jag går upp I paragon, men jag tänker inte på hur mycket.

Iaf riften startar och killen jag kör med instagibbar allt. Jag lvlar 15 plvlar typ varje pack. Det är en hacker. Lämnar gamet så fort jag kan men har redan lvlat från paragon 85 till 250.

Kan jag reseta detta på något sätt? Permanent dvs.

Edit: Har hittat lösningen. Det var bara att importera save-filen från ps3 igen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D Mobo: Gigabyte x570 UD SSD: PNY CS3030 M.2 NVMe 1TB, Samsung SSD EVO Basic 840 250GB Minne: Corsair Vengeance LPX Black 32GB (2x16GB) @ 3600MHz CPU Kylare: Noctua NH-D15S Chromax.Black Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4070 Ti 12 GB Gaming OC Nätagg: ASUS TUF Gaming 850w Chassi: Fractal Design North Svart/Glas Hörlurar: Philips Fidelio X3 DAC: Aune X1s Silver