Permalänk
Medlem
Skrivet av rinosaur:

Varför ska folk få grejer gratis? Det är tråkigt för att det påverkar omgivning, varenda jävel som fuskat kommer kunna sitta i sina tanks och använda sina rpgs och spränga andras bilar för att de har oändligt med cash.
Alla fuskarna man hamnar i samma games med kommer ha alla vapen, snabbaste bilarna, bästa gearet etc.

Varför ska rockstar ta betalt för ingame pengar? Det är där det riktiga problemet är!

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av elklazor:

Varför ska rockstar ta betalt för ingame pengar? Det är där det riktiga problemet är!

Det bryr jag mig faktiskt inte om. Folk har jobbat för dom pengarna på något vis. Fusk däremot är jag emot.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mythzs:

Inte märkt av fuskare något, haft tank i veckor utan fusk nu. Man kan ju lätt tjäna 2 miljoner om dagen och mer...

Menar du med att spela från morgon till kväll då eller?

Visa signatur

CPU: I5-4670k @ 4,5 GHz + Corsair H100i // GPU: GTX 980 Reference + MSI GTX 980 Twinfrozr V // RAM: 16 GB HyperX Savage 2400 MHz // MoBo: MSI Z97 Gaming 5 // PSU: EVGA Supernova G2 750W 80+ Gold // SSD: Samsung 850 Evo 500GB + Corsair Neutron 250GB // HDD: 500GB Samsung + Western Digital Green 3TB // Chassi: NZXT H440 Red // OS: Win 7 x64 // Skärmar: Asus ROG SWIFT + BenQ XL2410T // Konsol:PS4

Permalänk
Medlem

Kan garantera er att alla som ändrar i filerna och på så sätt fuska kommer att åka på ban och bli av med allt! Märker ni att det är en fuskare på servern, byt server - problemet löst. Själv har jag använt ingame money-glitches som har funnits vid många tillfällen sen online kom ut i nov 2013. Jag har aldrig överdrivit med summorna, investerat pengarna i bilar på två karaktärer, totalt glitchat runt 60M och har aldrig åkt fast

Och till er som vill testa att leka runt med moddar osv - kör storyn så blir det trevligare för alla!