Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

problem med S6 Edge, svart skärm med endast edge-fältet synligt

Permalänk
Medlem

problem med S6 Edge, svart skärm med endast edge-fältet synligt

Hej!
Fick precis ett stort problem med min edge. Den är helt fast frusen. Jag kan se kanterna på edgen dvs, klockslag, batteri samt datum på ''edge-kanten'' men jag kan inte få liv i den. Går inte att väcka den på något sätt. Vad ska jag göra?

EDIT: Såg att man kunde hålla in power button+volume down+home button för att starta om den. Det funkade. Nu till frågan, vad kan det bero? Defekt eller bara en oturlig händelse? Telefonen är bara 1,5 månad gammal.

Visa signatur

[CPU:Intel Core i7 7700k [GPU: R9 Fury] [PSU: Corsair TX 650W] [Chassi: NZXT Source 210H] [SSD: Samsung EVO 850 250GB+ M4 Crucial 64GB 2,5] [8GB RAM]

Permalänk
Medlem

svårt att säga låter troligt att den har nån bugg i sig

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Shit happens. Många telefoner hänger sig förr eller senare. Inte så mycket att bry sig om om det inte börjar att hända frekvent det vill säga.

Visa signatur

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch