Fråga om en DXRacer stol har eller inte har möjligheten till ryggkuddefästning

Permalänk

Fråga om en DXRacer stol har eller inte har möjligheten till ryggkuddefästning

Hej!

Jag köpte ett tagsen en OH/MY08/NO DXRacer stol. Dock går det inte att trä runt kudden eller ens sätta fast den mellansätet som står i manualen.

Har någon annan samma stol och har lösning på det? Banden är alldeles för korta för att trä runt stolen. De är enbart lika långa som kudden är.

MVH
Linuxares

Permalänk
Medlem

Sitter inte ryggdynan löst i mitten? för mig så trär jag min ryggkudde runt den inre ryggdynan. Jag har en Iron-stol men den ser ut att ha samma fästning av ryggkudden som Maximum-serien.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk

@sQuille: Jo det är ju det den skall. Fast min är helt fastsydd. Där jag köpte den säger att den skall vara sån men jag accepterar inte det som svar. Får tyvärr ont i ryggen efter en stund utan kudden så jag sitter lite halvkrokigt.

Permalänk

På min dx racer är dynan i mitten lös, så man fäster kudden där. Doc kör jag utan ryggkudde och bara med nackkudde.

Permalänk
Medlem
Skrivet av linuxares:

@sQuille: Jo det är ju det den skall. Fast min är helt fastsydd. Där jag köpte den säger att den skall vara sån men jag accepterar inte det som svar. Får tyvärr ont i ryggen efter en stund utan kudden så jag sitter lite halvkrokigt.

Ok, kontakta DXRacer då, se om dom kan göra något.

Min sitter typ med kardborreband.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk

@sQuille:
Dragit ett mejl till DXRacer.com hoppas de svarar någorlunda kvickt så jag slipper släpa stolen ifrån återförsäljaren hem och sen eventuellt tillbaka igen.