Permalänk
Avstängd

Redig datorväska.

Jo, nu är det såhär att skitväskan som man fått från skolan har gjort sitt efter 2 år då remmen gick sönder vilket resulterade i att den föll i backen vilket i sin tur ledde till att jag fick världens buckla på laptopen.
Jag vill helt enkelt köpa en ny väska och har ingen koll på detta så jag ber om hjälp. Att köpa en väska som sitter på ryggen känns mest attraktivt då det blivit ganska tungt att bära runt denna på axeln när den är full av diverse böcker,dator och laddare.

Permalänk
Medlem

Vad vill du ha för storlek på den? Har ingen super-koll på väskor direkt, men har kört två som jag kan rekommendera. Använde en kånken laptop i ett par år, tycker den är bra men kanske något liten och kunde behöva fler fack. Kör sedan ~ett år tillbaka en cotopaxi cusco, den har ett bra laptop-fack och gott om andra fack och är bekväm att bära, känns väldigt välgjord. Kanske är för stor beroende på vad du är ute efter och hur den ska användas.

EDIT: Något jag stört mig lite på med kånken 13" är att den är aningen för liten för att det ska gå i en pärm i den, men det kanske inte är ett så relevant problem

EDIT2: Cotopaxi har en något mindre väska nu också (20L), verkar schysst, men har ingen erfarenhet av den.

Permalänk
Medlem

@Sibirius:

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=866248, den är klockren, dyr men riktigt bra, haft den varje dag med kanske 5 kg packning, sitter kanon skönt och inte en enda söm har släppt!

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2