Ta fram tangentbord surface 2 pro

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2015

Ta fram tangentbord surface 2 pro

Hej
Efter uppdatering till W10 så försvann ikonen längst nere till höger för tangentbordet
Som regel så kommer ju tangentbordet fram när man ska skriva något någonstans men icke i mitt mailprogram Thunderbird där har jag inte lyckats hitta något sätt att locka fram det
Tips?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2014

Tror det räcker med att högerklicka i aktivitetsfältet --> visa tangentbord eller något sådant. Gjorde det själv men det var ett tag sen.

Chassi: Jonsbo U3 Moderkort: Asus z97 m-plus PSU: Fractal Design Newton R3 RAM: Kingston HyperX 4x4 1866mhz
CPU: Core i7 4790K GPU: Evga GTX 970 SC SSD: Crucial MX100 512GB + en H80i och lite fläktar

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2015
Skrivet av Limpaan.:

Tror det räcker med att högerklicka i aktivitetsfältet --> visa tangentbord eller något sådant. Gjorde det själv men det var ett tag sen.

Mja, så var det nog med W8.1 men inte numera............

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2014

Högerklickar jag i aktivitetsfältet får jag fram en antal val. Bl.a. ett som heter: "visa knappen pektangentbord". Bockar jag i den syns tangentbordsikonen du efterfrågar.

Chassi: Jonsbo U3 Moderkort: Asus z97 m-plus PSU: Fractal Design Newton R3 RAM: Kingston HyperX 4x4 1866mhz
CPU: Core i7 4790K GPU: Evga GTX 970 SC SSD: Crucial MX100 512GB + en H80i och lite fläktar

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2015
Skrivet av Limpaan.:

Högerklickar jag i aktivitetsfältet får jag fram en antal val. Bl.a. ett som heter: "visa knappen pektangentbord". Bockar jag i den syns tangentbordsikonen du efterfrågar.

Jag rodnar
Tack för hjälpen