Permalänk

Väggfäste till Sony KDL-46R473A

Hej!

Vilket väggfäste ska man köpa till denna TV-apparat? Har Googlat runt som en tok, men hittar inget konkret. Vet att det måste vara något special-fäste när det kommer till denna modell av Sony TV-apparat.

Tacksam för all hjälp!
/Krigarvarg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krigarvarg:

Hej!

Vilket väggfäste ska man köpa till denna TV-apparat? Har Googlat runt som en tok, men hittar inget konkret. Vet att det måste vara något special-fäste när det kommer till denna modell av Sony TV-apparat.

Tacksam för all hjälp!
/Krigarvarg

Är det inte så på dom att foten för att fästa den på väggen?

Permalänk
Skrivet av Kelzzor:

Är det inte så på dom att foten för att fästa den på väggen?

http://i.imgur.com/pHmi3EA.jpg

Tackar!
Men vilket fäste ska man köpa?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krigarvarg:

Tackar!
Men vilket fäste ska man köpa?

Om jag inte har helt fel så behöver du inte köpa ett fäste utan allt du behöver får du till tvn.

Permalänk
Skrivet av Kelzzor:

Om jag inte har helt fel så behöver du inte köpa ett fäste utan allt du behöver får du till tvn.

Jag fick bara med "vinkeljärnen" som visas där på bilden du länkade. Står ju att dom ska fästas innan man fäster ett väggfäste.

Permalänk
Medlem

Lånar tråden lite. Har köpt en sån här tv begagnad och fick inte med några fästen (den där metallbiten som syns i manualen) för att montera TVn på ett väggfäste. Nån som vet var man kan få tag på sådana?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har några väggfästen till Sony W650 vet inte om de kan passa?

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

@oqvist: Jag vet inte faktiskt, hur ser fästena ut? Som det ser ut i manualen till min TV så verkar det bara vara små böjda metallbitar, som du kan se på bilden högre upp i denna tråd

Permalänk
Medlem

Uppdatering: Jag har hittat på det jag söker. http://se.eetgroup.com/i/445947421-Sony-Bracket-Vesa-Top
150kr för 2 då. Tyvärr kostar frakten 175kr så jag vet inte än hur jag ska göra. Har inte hittat nån annan sida som säljer dessa heller tyvärr.