Starta utvecklande dota 2 team

Permalänk
Medlem

Starta utvecklande dota 2 team

Hej. Jag är sugen på att dra ihop ett dota 2 lag för att få maximal spelupplevelse av spelet.

Iden är att schemalägga 3-4 tillfällen i veckan varav 1-2 med inhyrd coach för bästa chans att utvecklas.

Adda mig på stram om det finna intresse så ska vi nog få ihop ett lag : Grottmannen91

Permalänk
Skrivet av Syndig:

Hej. Jag är sugen på att dra ihop ett dota 2 lag för att få maximal spelupplevelse av spelet.

Iden är att schemalägga 3-4 tillfällen i veckan varav 1-2 med inhyrd coach för bästa chans att utvecklas.

Adda mig på stram om det finna intresse så ska vi nog få ihop ett lag : Grottmannen91

Vad för mmr snackar vi om? vi är tre pers nämligen som går i tanken

Permalänk
Medlem
Skrivet av spicy_mama:

Vad för mmr snackar vi om? vi är tre pers nämligen som går i tanken

Inga krav, ha skaplig spelförståelse och var villig att lägga tid på att utvecklas. Ge gruppen 3-4 månader innan man ger sig.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Syndig:

Inga krav, ha skaplig spelförståelse och var villig att lägga tid på att utvecklas. Ge gruppen 3-4 månader innan man ger sig.

Skickades från m.sweclockers.com

vi ligger runt 4k själva med toppen runt 4,7k solo och 4,5k grupp sen vi andra två runt 4k solo och lägre grupp. Mer bara så vi spelar på "samma nivå" Men jag addar dig så snackar vi lite

Hittar inte: Grottmannen91 på steam. Skicka mig pm med mejl.

Permalänk
Medlem

@Syndig: Hej, letar också efter lag har spelat länge (sedan 2005 och då var de dota 1) . Min mmr har dalat en del på senaste men jag har bra spelförståelse och är inte dålig. Spelar mest mid, offlane och carry. Jag har även varit med i lite amatör turneringar och sådant tidigare och vet lite hur de fungerar. Jag heter ApeCat på steam.