Black Desert guest pass, har någon en över?

Permalänk
Medlem

Black Desert guest pass, har någon en över?

Någon som har en guest pass key till Black Desert de inte behöver? Hade gärna velat testa det innan jag köper.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Är det ett kul spel?

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Guest pass

Skulle verkligen uppskatta ett pass jag också, då jag funderar i samma banor om det är värt det.

Permalänk
Medlem

Min kollega letar också efter ett guest pass, har redan delat ut mitt. Någon som har ett över?

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Medlem

@Alrik: Skickade dig ett via PM!

Permalänk

Jag har en om någon vill ha! Tycker det är riktigt roligt faktiskt! Tar dock ett tag att komma in i spelet, eller att fatta det... ;D

Visa signatur

MSI RTX 2070 Gaming z, Ryzen 5 2600x @4.2ghz 16gb LPX 3400mhz. osv | Plex, ubuntu, Transmission, pfsense, Nas-server virtualiserat på en G3220 m,m. Under Proxmox. https://www.skattbergdesign.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av ackwell:

@Alrik: Skickade dig ett via PM!

Tackar!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har också varit på jakt efter ett guestpass ett tag nu, tar gärna också ett pass om någon har över!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

jag tyckte de va ett riktigt tråkigt spel med dåliga översättningar och kunde aldrig riktigt komma in i de. Samma skit som alla andra sådana spel som kommer om och om igen..

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk

Kan tänka mig att ta ett guestpass om det finns någon snäll person som har kvar för man vill testa först innan man köper.
Har slängt ut så mycket pengar på spel som har varit skit när man väl kör dom!

Permalänk
Skrivet av Powerjimmy:

jag tyckte de va ett riktigt tråkigt spel med dåliga översättningar och kunde aldrig riktigt komma in i de. Samma skit som alla andra sådana spel som kommer om och om igen..

Tänkte lite så med i början, men jag och några polare gav det en chans och måste säga att nu när man spelat det lite och "kommit in i det" är det ganska roligt faktiskt.. Dock inte lika "simpelt" och lätt att förstå som tex wow eller liknande. Det som vill se mer av spelet kan ju kolla Kungens twitch, han streamar ganska ofta.

Visa signatur

MSI RTX 2070 Gaming z, Ryzen 5 2600x @4.2ghz 16gb LPX 3400mhz. osv | Plex, ubuntu, Transmission, pfsense, Nas-server virtualiserat på en G3220 m,m. Under Proxmox. https://www.skattbergdesign.se/

Permalänk
Medlem

Tar också gärna emot ett guest pass om något har ett till övers. Tack på förhand

Permalänk
Hedersmedlem

*Låst*

§ 3.4: Det är inte tillåtet att skapa trådar som saknar diskussionsvärde. Det inbegriper trådar där man ber någon att utföra en tjänst, svara på en enkätundersökning eller delta i ett evenemang.

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X