Permalänk
Medlem

Corsair K95 RGB laggar

Varje gång jag håller in en knapp eller skriver/trycker på knappar samtidigt så tar det ungefär en halv sekund att stanna och att skriva igen.
Detta är ett problem eftersom att spelen som jag spelar är csgo där man måste ha bra reaktioner. Men då även fast jag har det så förlorar jag ju pga att gubben stannar aldrig vart jag vill att han ska stanna. Förekommer inte bara i spel, hela tiden i alla saker.... Hjälp please!

Rubrik korrigerad. // MOD
Permalänk
Moderator
Moderator

*Tråd rensad, rubrik redigerad.*

Citat:

§ 1.6 Meningslösa inlägg som inte för diskussionen framåt är förbjudna. Detta omfattar inlägg som utan vidare motivering uttrycker medhåll eller missnöje. Andra exempel är länkar utan beskrivning eller sammanhang samt inlägg som enbart innehåller citat. Memebilder och andra roliga bilder för nästan aldrig diskussionen framåt.

Lagg eller inte, formatera dina rubriker på ett vettigt sätt och inte i versaler.

http://www.sweclockers.com/forum/regler

Edit: Tråd återigen rensad enl § 11.

Citat:

§ 11
Synpunkter på moderering eller webbplatsen

Om du har synpunkter på ett enskilt modereringsfall får du gärna kontakta oss via kontaktformuläret. Skriv inte om det i forumet. Mer allmänna synpunkter på forumet eller webbplatsen i övrigt går det däremot bra att lämna genom att skapa en tråd i forumdelen Feedback.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.