Permalänk
Medlem

Ändra storlek på UI i chrome

Vet inte om detta är rätt forum men jag testar.

Köpte en ny laptop, 14", och då brukar ju allt vara rätt inzoomat. Som standard är det 150% men jag ändrade till 125% och allt var bra. Dock märkte jag att efter jag starta om datorn så var allt i chrome väldigt lite, menar inte själva webbsidan utan bokmärkesfältet samt flikarna. Någon som vet om detta går att förstora eller om det bara är jag som inbillar mig?

Cheers!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fill1337:

Vet inte om detta är rätt forum men jag testar. Köpte en ny laptop, 14", och då brukar ju allt vara rätt inzoomat. Som standard är det 150% men jag ändrade till 125% och allt var bra. Dock märkte jag att efter jag starta om datorn så var allt i chrome väldigt lite, menar inte själva webbsidan utan bokmärkesfältet samt flikarna. Någon som vet om detta går att förstora eller om det bara är jag som inbillar mig? Cheers!

Chrome uppdaterades nyligen. Bokmärkeslisten och webbadress-fältet har ändrat utseende samt typsnitt.

Permalänk
Medlem

@Navicula: antagligen därför, då det var just dom sakerna som jag känner ändrades. Vet du om det går att ändra tillbaka?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fill1337:

@Ecfor: antagligen därför, då det var just dom sakerna som jag känner ändrades. Vet du om det går att ändra tillbaka?

Ingen aning, har inte kollat upp det. Personligen bryr jag mig inte om förändringen.