Tror ProShop mkt väl kan vara det sämsta företag jag någonsin haft att göra med. Gjorde misstaget att beställa en dockningsstation till min Dell dator från dom och vad jag fick var en uppenbart begagnad produkt där det dessutom saknades flera saker, som t.ex. en sladd för att ansluta den till vägguttaget. Har under flera veckors tid försökt kontakta dom via ett flertal mail men än så länge inte fått en tillstymmelse till svar, annat än "Vi har mottagit ditt mail".
Sista gången så la jag på spårning av meddelandet och fick då efter ett tag detta, dom raderar alltså inkomna mail från kunder utan att ens läsa dom.
*********
From: Support Proshop SE <support@proshop.se>
Sent: Sunday, 27 October 2019 02:09
To: **** ***** <***.****@****.com>
Subject: Not read: Finns det någon kuntjänst på ProShop???
Importance: High
Your message
To:
Subject: Finns det någon kuntjänst på ProShop???
Sent: Sunday, October 27, 2019 12:08:57 AM (UTC+00:00) Monrovia, Reykjavik
was deleted without being read on Sunday, October 27, 2019 12:08:52 AM (UTC+00:00) Monrovia, Reykjavik.
*********
Rekommenderar starkt att hitta andra seriösa återförsäljare att handla ifrån och att inte tro på alla väldigt positiva och snarlika recensioner på Prisjakt osv från anonyma konton.
(I teorin skulle det kunna finna tekniska förklaringar till felmeddelandet men uppenbarligen får jag ingen som helst respons från dom och jag verkar vara långt ifrån den enda med samma problem)