Air Berlin voucher, 500 EUR

Permalänk
Mattecoach

Air Berlin voucher, 500 EUR

Hej,

En aning konstig annons här, men gör ett försök då jag inte har någon användning av detta själv.

Har alltså en voucher hos Air Berlin värd 500 EUR. Se villkor nedan:

The voucher may be redeemed until 31/08/2018 on all airberlin and NIKI operated flights.

This voucher can be used right away for the following:

  • A reservation for a new flight to your desired destination within airberlin’s global network (partial redemption of this voucher for more than one reservation is also possible)

  • Additional services i.e.: advanced seat reservation or gourmet meals

  • An order of the airberlin Service Card, where you can enjoy a whole range of extra services on airberlin group operated flights

To redeem your voucher, please enter voucher code [XXXXXXXX] and voucher PIN [XXXX] when booking your next flight or quote these details when booking by phone.

Please note that only one voucher can be redeemed per booking. Should the voucher amount exceed the fare, the remainder will be kept on file for a future booking.

Should you wish to transfer the voucher to another traveler, it lies within your responsibility to provide the necessary information (voucher number and PIN code) to this person.

Då värdet är 500 EUR (i skrivande stund 4789 SEK) så tänkte jag mig en budstart på 3700 SEK och "köp nu"-priset är 4300 SEK (strax över 10% rabatt).

Betalning sker i förskott (Swish eller banköverföring), och så skickar jag kod och PIN för presentkortet när jag har pengarna. Jag har flertalet referenser här på Swec och har också sålt presentkort här tidigare.

Mvh
Daniel

Läs hela annonsen här

Permalänk
Livsnjutare 😎

Haha, precis vad jag tänkte när jag läste titeln i marknads -fliken.
... Så skrev du det i den inledande raden med

Men samtidigt det blir ju ett billigt sätt om man ändå skall flyga till Tyskland eller liknande och giltighetstiden är ju bra!

Jag blev lite sugen, men jag vet inte vad jag skall göra där..... Ännu.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Mattecoach

Ett tips är att man bokar t.ex. Göteborg - Berlin 10/10-20/10 tur och retur, och så bokar man t.ex. Berlin - Split 10/10-17/20. På så sätt utnyttjar man vouchern en gång per resa, och får en varm vecka och ett par trevliga dagar i Berlin

Permalänk
Medlem

Om voucheren finns kvar så bjuder jag 3700

Mvh

Permalänk
Mattecoach
Skrivet av skogs4:

Om voucheren finns kvar så bjuder jag 3700

Mvh

Härligt!

Den finns kvar. Har ingen riktig brådska att sälja, så tänkte låta annonsen ligga åtminstone en vecka till.