Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Google lanserar Pixel och Pixel XL

Permalänk
Avstängd
Skrivet av croon:

Jag är på rätt plats. Jag tycker ditt uttalande var absurt.

Fast det är det inte. Lite googlande är väl inte så svårt?

Det finns ingen annan telefon som har NVMe PCI-e lagring. Vilket både 6S och 7 har.

(Detta är dessutom inte ens A10)

http://www.anandtech.com/show/9686/the-apple-iphone-6s-and-ip...
http://www.anandtech.com/show/9686/the-apple-iphone-6s-and-ip...
http://www.anandtech.com/show/10468/the-htc-10-review/3
http://www.anandtech.com/show/10468/the-htc-10-review/4

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Entusiast
Skrivet av croon:

En länk på det tack?

Om du refererar till deras EGEN (Apples) presskonferens där de jämför den med deras EGEN macbook air som generellt har prestanda som en papptallrik så visst.

Nu gäller ju det här iPhone 6S och Apple A9 men förra året så var iPhone 6S den snabbaste telefonen över lag.
http://www.anandtech.com/show/9686/the-apple-iphone-6s-and-ip...

Vi får se när recensionen för iPhone 7 släpps.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Skrivet av croon:

Jag är på rätt plats. Jag tycker ditt uttalande var absurt.

Han har rätt. iPhone 6S och 7 krossar allt motstånd när det kommer till hastigheten av deras lagring.

Skrivet av SeF.Typh00n:

Jag kan verkligen inte förstå varför Samsung inte använder samma lagring som Apple i sina flaggskeppstelefoner. Jag menar, dom är ju trots allt värdsledande när det kommer till lagring i SSDer. Det skulle göra deras telefoner såååå mycket snbbare!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av SeF.Typh00n:

Jo, och det enda jag hittar är geekbench som säger att A10 är snabbare på single-core och att Exynos 8890 är snabbare på multicore. Sen är det ju tredjepartsmjukvara som körs på respektive OS, så jag tycker jämförelsen är absurd till att börja med.

Och angående lagringen så må det tekniskt vara sant, men hur är det relevant öht med ett abstraktionslager ovanpå så att du inte har access till lagringen oavsett på en iPhone?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av croon:

Jo, och det enda jag hittar är geekbench som säger att A10 är snabbare på single-core och att Exynos 8890 är snabbare på multicore. Sen är det ju tredjepartsmjukvara som körs på respektive OS, så jag tycker jämförelsen är absurd till att börja med.

Och angående lagringen så må det tekniskt vara sant, men hur är det relevant öht med ett abstraktionslager ovanpå så att du inte har access till lagringen oavsett på en iPhone?

Geekbench är Geekbench, det är ett rätt dålig jämförelseverktyg rent allmänt. Oavsett om det gäller telefon/dator.

Det argumentet är ganska orelevant till det initialla påståendet. Det är fortfarande snabbast.

Du underskattar gravt vad Apples ingenjörer har gjort med A9 och A10.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeF.Typh00n:

Geekbench är Geekbench, det är ett rätt dålig jämförelseverktyg rent allmänt. Oavsett om det gäller telefon/dator.

Du underskattar gravt vad Apples ingenjörer har gjort med A9 och A10.

...

Det var min poäng. Du kan inte jämföra äpplen (pun intended) och päron. Det är helt olika arkitekturer med helt olika OS ovanpå, optimerade för olika saker.

Det enda du kan jämföra är hur bra/lätt/snabbt du kan göra saker på respektive plattform. Vinner Apple något på sin teoretiskt snabbare nvme-lagring där eller din påstått fantastiska A10? Där vann Geekbench på multicore... hur ska du annars jämföra mer än frukten av dess arbete?

Som sagt. Det var ett absurt utlåtande.

Permalänk
Medlem

Tråkigt att dom ser ut som satans jävla iphones och dyra som fan ? suck

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av croon:

...

Det var min poäng. Du kan inte jämföra äpplen (pun intended) och päron. Det är helt olika arkitekturer med helt olika OS ovanpå, optimerade för olika saker.

Det enda du kan jämföra är hur bra/lätt/snabbt du kan göra saker på respektive plattform. Vinner Apple något på sin teoretiskt snabbare nvme-lagring där eller din påstått fantastiska A10? Där vann Geekbench på multicore... hur ska du annars jämföra mer än frukten av dess arbete?

Som sagt. Det var ett absurt utlåtande.

Finns 0 appar som använder 4-8 cores samtidigt effektivt i max hasighet på qualcoom eller andra cpur vs A10 där den går i max Ghz hela tiden under dom appar som använder det.

A10 är helt stört snabb

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Avstängd
Skrivet av croon:

...

Det var min poäng. Du kan inte jämföra äpplen (pun intended) och päron. Det är helt olika arkitekturer med helt olika OS ovanpå, optimerade för olika saker.

Det enda du kan jämföra är hur bra/lätt/snabbt du kan göra saker på respektive plattform. Vinner Apple något på sin teoretiskt snabbare nvme-lagring där eller din påstått fantastiska A10? Där vann Geekbench på multicore... hur ska du annars jämföra mer än frukten av dess arbete?

Som sagt. Det var ett absurt utlåtande.

Prestandan är fortfarande mätbar mellan de båda arkitekturerna. Man kan dessutom se på de arkitekturella skillnaderna att Cyclone/Twister etc är en mycket bredare mer funktionsanpassad krets som accelererar precis de grejerna som behövs.

@Yoshman kan väl hoppa in och ge sin åsikt om A10an

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av SeF.Typh00n:

Prestandan är fortfarande mätbar mellan de båda arkitekturerna. Man kan dessutom se på de arkitekturella skillnaderna att Cyclone/Twister etc är en mycket bredare mer funktionsanpassad krets som accelerar precis de grejerna som behövs.

@Yoshman kan väl hoppa in och ge sin åsikt om A10an

All hail Yoshman

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeF.Typh00n:

Prestandan är fortfarande mätbar mellan de båda arkitekturerna. Man kan dessutom se på de arkitekturella skillnaderna att Cyclone/Twister etc är en mycket bredare mer funktionsanpassad krets som accelererar precis de grejerna som behövs.

@Yoshman kan väl hoppa in och ge sin åsikt om A10an

Så... hur jämför man? Någon länk?

Och hur är det relevant vad någon annan tycker? Argumentum ad verecundiam.
Jag har redan läst vad du tycker, och jag var inte imponerad.

Så sjukt trött på irrelevant penismätning mellan plattformerna. Alla tillverkare släpper något helt oanvändbart snabbt i sina top-of-the-line, med teoretisk maxhastighet av 9000 petaflops, och någon måste otvivelaktigt påstå detta, utan någon som helst praktisk grund på något forum för att hävda överlägsenheten av den ena plattformen, oavsett vad man kan göra med produkten.

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av croon:

Så... hur jämför man? Någon länk?

Och hur är det relevant vad någon annan tycker? Argumentum ad verecundiam.
Jag har redan läst vad du tycker, och jag var inte imponerad.

Så sjukt trött på irrelevant penismätning mellan plattformerna. Alla tillverkare släpper något helt oanvändbart snabbt i sina top-of-the-line, med teoretisk maxhastighet av 9000 petaflops, och någon måste otvivelaktigt påstå detta, utan någon som helst praktisk grund på något forum för att hävda överlägsenheten av den ena plattformen, oavsett vad man kan göra med produkten.

inte oanvändbart för 5 öre, har själv testat är helt galen skillnad.

Speciellt i program som använder den fullt ut.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Avstängd

Ser ut att vara telefon för 2013.

Faller under kategorin "onödigt dyr för ingenting" precis som IP och samsung

Besviken.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av croon:

Så... hur jämför man? Någon länk?

Och hur är det relevant vad någon annan tycker? Argumentum ad verecundiam.
Jag har redan läst vad du tycker, och jag var inte imponerad.

Så sjukt trött på irrelevant penismätning mellan plattformerna. Alla tillverkare släpper något helt oanvändbart snabbt i sina top-of-the-line, med teoretisk maxhastighet av 9000 petaflops, och någon måste otvivelaktigt påstå detta, utan någon som helst praktisk grund på något forum för att hävda överlägsenheten av den ena plattformen, oavsett vad man kan göra med produkten.

Vad vill du jämföra med utöver benchmarks? Att du inte är med på hur arkitekturen/processorn fungerar är inte mitt problem.

Den presterar ofantligt mycket bättre i situationer där det behövs (Google Octane, Kraken, WebXPRT, JS).
Många (alla?) benchmarks hos Anandtech är plattformsoberoende.

Lite därför jag försökte få hit Yoshman, då han faktiskt kan mycket om just detta. Han kan dessutom förklara det ofantligt mycket bättre än mig.

Jag kunde inte bry mig mindre om vem som står bakom vad. Utan ställer mig snarare framför faktumet hur det ser ut på arkitekturnivå.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

Era kommentarer är skrattretande.
Android och iphone lookalike, vad kan bli bättre? Det bästa av båda världar, underbar design, skön i handen, och ett android som är rent men en Touch av Googles personlighet.

Ser fram emot att beställa den när den släpps i Sverige för 5500 och inte 7000 som de så felaktigt skrev, då 1USD är mindre än 7 kr.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Granter:

Ser ut att vara telefon för 2013.

Faller under kategorin "onödigt dyr för ingenting" precis som IP och samsung

Besviken.

5500 är rätt billigt för en perfekt android upplevelse.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Pxel:

Era kommentarer är skrattretande.
Android och iphone lookalike, vad kan bli bättre? Det bästa av båda världar, underbar design, skön i handen, och ett android som är rent men en Touch av Googles personlighet.

Ser fram emot att beställa den när den släpps i Sverige för 5500 och inte 7000 som de så felaktigt skrev, då 1USD är mindre än 7 kr.

Skickades från m.sweclockers.com

Kanske ska lära dig import export / kostnader och skatt.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

Jättemånga köper ifåne 7 + för kamera, hört det överallt varför köpte du 7 +?? jo kameran va så BRA!

finns alla folk till allt!

Har sett ett par jämförelser mellan Note 7an och Äpplets 7a, och de flesta har varit fördel Samsung.

Så nej, väljer man IOS och personen är över 18 äger personen minst 2st Äpple-produkter och hade köpt 7an även om kameran var en bajskorv. Samma sak gäller Android.. "Samsung"

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

Tråkigt att dom ser ut som satans jävla iphones och dyra som fan ? suck

5500kr och skön i handen som iphone, fast med det underbara android. Perfekt ju?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

Kanske ska lära dig import export / kostnader och skatt.

Var ingen skillnad på pris med nexus i usa vs Sverige.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Will it blend?

Visa signatur

i7 7700k 4,8GHZ | Asus Strix 1080TI 2000Mhz | Corsair Vengeance RGB DDR4 3000mhz| Gigabyte GA-Z270X-Ultra Gaming | 700W | Asus | x | x | x |

Permalänk
Medlem

Undrar hur snabbt Google store levererar, jag åker ju till USA på söndag.
Men 5500kr är fortfarande lite för mycket pengar, har Nexus5 nu som jag varit nöjd med men börjar bli skamfilad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pxel:

5500kr och skön i handen som iphone, fast med det underbara android. Perfekt ju?

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Pxel:

Var ingen skillnad på pris med nexus i usa vs Sverige.

Skickades från m.sweclockers.com

Jo, det var visst stor skillnad i pris i Sverige jämfört med USA. Följer det samma mönster så kommer Pixel hamna på 7000kr här i Sverige. För högt pris för att det ska vara intressant.

Nexus 6P i Sverige vid lansering: 6000kr
Nexus 6P i USA vid lansering: 499$ ~ 4210kr(En dollar gick för 8,44kr 29/9/2015 när 6P släpptes)

Visa signatur
Permalänk

Äsch. För en sekund trodde jag att de kanske hade gett Ara ett nytt namn och äntligen lanserat det. Det vore något!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: ja
Tillbehör: ja

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kote:

Jo, det var visst stor skillnad i pris i Sverige jämfört med USA. Följer det samma mönster så kommer Pixel hamna på 7000kr här i Sverige. För högt pris för att det ska vara intressant.

Nexus 6P i Sverige vid lansering: 6000kr
Nexus 6P i USA vid lansering: 499$ ~ 4210kr(En dollar gick för 8,44kr 29/9/2015 när 6P släpptes)

http://i.imgur.com/IIKibfc.png

Jag ber om ursäkt, det stämmer. Pixel kommer kosta 7490:- och jag har nu ångrat allt. Köper jag en telefon blir det hellre OP3 eller Honor 8 😅

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pxel:

Era kommentarer är skrattretande.
Android och iphone lookalike, vad kan bli bättre? Det bästa av båda världar, underbar design, skön i handen, och ett android som är rent men en Touch av Googles personlighet.

Ser fram emot att beställa den när den släpps i Sverige för 5500 och inte 7000 som de så felaktigt skrev, då 1USD är mindre än 7 kr.

Skickades från m.sweclockers.com

Det var över två år sedan dollarn låg under 7 SEK...
649 * USD2SEK * VAT = 649*8.57*1.25 = 6952
Detta med dagsaktuell dollarkurs och utan att ta hänsyn till andra extrapåslag i leverantörsledet.

Gällande iphone vs android så har väl apple generellt lyckats få en produkt med bättre flyt trots att de flesta androidlurar generellt har högre teoretisk hårdvaruprestanda. Inget konstigt egentligen då man har en mer begränsad uppsättning hårdvarukonfigurationer att förhålla sig till och inte samma sug av att tryck in bloatware som många androidtillverkare tyvärr gör. Nu har jag viserligen inte testat googles egna versioner så ska inte uttala mig för mycket om den upplevda prestandan där.

Permalänk
Skrivet av tvelander:

Har inte köpt någon telefon, behöver inte försvara några av mina köp.

Minimala förbättringar redan där så ser jag att du har lite kunskap om telefoner.

Jag jobbar med telefoner, och jag kör HP Elite X3 windows phone.

Jag köper funktion och inte känsla, pris, utseende eller något annat.

Min telefon ska bara funka och det gör min HP Elite X3 perfekt, har även 5 andra telefoner om jag skulle få problem.

7000 på sketen telefon? har du testat den åh fan grymt hur va den?

Seriöst .....

Jag använder telefoner och ser absolut ingen anledning varför man ska lägga 7000 spänn på en mobil idag med tanke på att vi nått tillräckligt god prestanda för länge sedan. Det ända som kan motivera det är om tex batteritiden blivit enormt mycket bättre.

Skrivet av SeF.Typh00n:

Alltså, läste du den meningen högt för dig själv? Det här låter ju bra.

"Skulle aldrig få för mig att slänga 7000 på en sketen dator men alla prioriterar olika..

Ganska skrattretande faktiskt! :D"

Vad skiljer mellan telefon och dator mer än din åsikt?

Du menar alltså att där inte är någon större skillnad i användningsområde på en dator vs mobil? Jag anser att det är enormt överpris på mobilerna med tanke på vad du får. Vad är där som skiljer denna mot det som kom för något år sedan om man bortser från bättre specs som knappast kommer märkas av för en normal användare? Det finns en anledning till att analytikerna säger att marknaden för mobiler är mättad.

Skrivet av Serzarian:

Skojar du eller är du seriöst en så sorglig person som du framstår som?
Kan du på fullaste allvar inte förstå varför man kan lägga 7K på en "sketen telefon" 2016?

För många så är telefonen en av de viktigaste datorerna man har och 7K är då lätt att hosta upp.

Nej det kan jag inte är det något konstigt med det? Vad kan du göra med denna som du inte kan göra med en Moto G4 tex? Bortsett från att denna har bättre specs som ändå inte kommer märkas av när man använder den?

Skrivet av RVX:

Den här meningen kan mycket väl vara det mest korkade och onödiga som sagts på ett forum... Ever.
Vad exakt har du att göra med hur andra spenderar sina pengar på?

Jag har sagt vad jag anser om mobiler för dessa summor. Säger inte att folk inte får köpa dom. Det får man för all del göra om man tycker att man behöver det. Ser dock inte vad som skiljer denna typen av mobiler från dom som är betydligt billigare när det kommer till normal användning.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Master of Overkill

"att vi nått tillräckligt god prestanda för länge sedan. "

Ja redan där så vet jag inte hur jag ska svara på detta....

Ser dock inte vad som skiljer denna typen av mobiler från dom som är betydligt billigare när det kommer till normal användning.

Ja långsamma, funktioner och laggar sönder.

Mättad? och det säljs mer telefoner än någonsin!

Jag hoppar av tråden.

@SwedishBerserk

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Master of Overkill

helt sjukt va folk vill att vissa saker inte ska va som dom är

Let's HATE on every single thing about phones!!!!

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem

Ja själv har jag galaxy s7 edge. Och känns verkligen inte som pixel xl har något att erbjuda som inte min Samsung redan gör. MVh

Visa signatur

Fractal Design Define R5 , I7 4790K@4800mhz ,Corsair vengeance 2400Mhz@2600 CL 11 16GB ,Cooler master V850 , Fury X ,MSI Z97 Gaming 9 AC , Samsung 840 Evo 500GB +1tb hdd , Corsair H100i.
Asus vn247h