Permalänk
Medlem

EVGA GTX 980 SC ACX 2.0

Hej!
Har nu som många andra uppgraderat till ett GTX1080 och tänkte därmed sälja mitt trogna EVGA GTX 980 SC ACX 2.0. Inhandlat 2015-12-01 från NoN och tuffat på som tåget sedan dess. Kartong och digitalt kvitto finns. Kortet är registrerat hos EVGA sedan dag 1.

Avslutar budgivningen när jag känner mig nöjd med buden.

Säljer till vem jag vill och hur jag vill.
Upphämtning i Sthlm prioriteras.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

7800x3D | 7900 XTX | Custom loop | Samsung Neo G7 | Razer Deathadder Pro v3 | Razer Huntsman | Sennheiser HD 660S | Hifiman Arya Stealth | Denafrips Ares II | Drop THX AAA 789 | Macbook Pro 13" Retina för studier

Permalänk
Medlem

Budar 1750kr + frakt

Permalänk
Medlem

1800 + frakt

Permalänk
Medlem

1900 hämtas

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lilla Tiger:

1900 hämtas

Noterat!

Visa signatur

7800x3D | 7900 XTX | Custom loop | Samsung Neo G7 | Razer Deathadder Pro v3 | Razer Huntsman | Sennheiser HD 660S | Hifiman Arya Stealth | Denafrips Ares II | Drop THX AAA 789 | Macbook Pro 13" Retina för studier

Permalänk
Medlem

2000 + frakt

Permalänk
Inaktiv

2100kr hämtar när som helst.
Budet gäller dock bara idag. Annars tänkte jag köpa ngn annan kort imorn då jag är behov ut av kort

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon254573:

2100kr hämtar när som helst.
Budet gäller dock bara idag. Annars tänkte jag köpa ngn annan kort imorn då jag är behov ut av kort

Får tyvärr tacka nej till det.

Visa signatur

7800x3D | 7900 XTX | Custom loop | Samsung Neo G7 | Razer Deathadder Pro v3 | Razer Huntsman | Sennheiser HD 660S | Hifiman Arya Stealth | Denafrips Ares II | Drop THX AAA 789 | Macbook Pro 13" Retina för studier

Permalänk
Medlem

2200 Hämtas.

Permalänk
Medlem

Reser bort över helgen så tänkte låta annonsen vara uppe tills måndag.

Just nu är det @Lilla Tiger som leder budgivningen.

Visa signatur

7800x3D | 7900 XTX | Custom loop | Samsung Neo G7 | Razer Deathadder Pro v3 | Razer Huntsman | Sennheiser HD 660S | Hifiman Arya Stealth | Denafrips Ares II | Drop THX AAA 789 | Macbook Pro 13" Retina för studier

Permalänk
Medlem

Då drar jag tillbaka mitt bud
Måste ha ett kort i helgen

Permalänk
Inaktiv

Då drar jag mig tillbaka mitt bud från 2300kr till 2100kr.

Permalänk
Medlem

Hej,

Bjuder 2200kr. Bor i centrala Sthlm.

Visa signatur

Hyfsat bra gaiming rigg med rätt så stor skärm + dyr mus och grymma lurar. :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pete_K:

Hej,

Bjuder 2200kr. Bor i centrala Sthlm.

Noterat! Kortet är ditt om ingen bjuder över innan 19 imorgon.

Visa signatur

7800x3D | 7900 XTX | Custom loop | Samsung Neo G7 | Razer Deathadder Pro v3 | Razer Huntsman | Sennheiser HD 660S | Hifiman Arya Stealth | Denafrips Ares II | Drop THX AAA 789 | Macbook Pro 13" Retina för studier

Permalänk
Medlem
Skrivet av MexxII:

Noterat! Kortet är ditt om ingen bjuder över innan 19 imorgon.

Hej,

Perfekt!
Då väntar vi lite till.

Visa signatur

Hyfsat bra gaiming rigg med rätt så stor skärm + dyr mus och grymma lurar. :)

Permalänk
Medlem

Då va detta spikat då. Skickar PM.

Visa signatur

Hyfsat bra gaiming rigg med rätt så stor skärm + dyr mus och grymma lurar. :)

Permalänk
Medlem

Vinnaren är @Pete_K.

Visa signatur

7800x3D | 7900 XTX | Custom loop | Samsung Neo G7 | Razer Deathadder Pro v3 | Razer Huntsman | Sennheiser HD 660S | Hifiman Arya Stealth | Denafrips Ares II | Drop THX AAA 789 | Macbook Pro 13" Retina för studier