Bilder på ditt senaste inköp (2017)

Permalänk
Medlem

Plockade (bland annat) upp en rätt snofsig utgåva av Stranger Things borta i staterna.

Permalänk
Inaktiv

Blev faktiskt lite Lego. Blev rätt sugen på Porschen efter att ha sett den måndag kväll under en Lego-diskussion på Discord. Mercedes Benz åkte med av bara farten hehe.

Började bygga på Porschen under kvällen. Runt 2700 bitar så det lär ta ganska många timmar. Mer ändå när jag upptäckt att jag använt fel bit tidigare.

Permalänk
Medlem

@Phil88: Var fick du tag på i5an?

Permalänk
Medlem

DJI Spark Fly More Combo

Älskar dessa flygfän!

Visa signatur

https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/FIDELI7Y
GPU: MSI GTX 780 Lightning | MB: ASUS P8Z77-V-DELUXE | CPU: Intel i5 3570K ---> CM Hyper 212 EVO | RAM: Corsair Vengeance 8GB | Chassi: Corsair Carbide Air 540 | PSU: Seasonic M12D 850W | OS: Win10 | SSD: Samsung EVO 840 250GB | Mus: Logitech G900 Chaos Spectrum | Tangentbord: Vortex POK3R RGB MX Brown | Musmatta: Steelseries QcK+ | Monitor: ASUS VN247H

Permalänk
Medlem

Trevligt med ytterligare en e39 ägare här på forumet. Vad är det för motor?

Visa signatur

i7 3770K @4.5 Ghz | MSI Z77-S01 | Radeon HD 6850 | Sandisk 120GB SSD | 8GB 1866Mhz Corsair Vengeance

Permalänk
Medlem

@RobinFra: Alina fick in ett par stycken på weblager så jag var snabb

Visa signatur

"if you remain a fool, living a life of pain will be your reality"

i5 8600k @ 4,8 Ghz - NZXT kraken x52 - Asus Rog Strix z370-h -Corsair Vengeance Led 2x8gb 3000Mhz -Asus Rog Strix 3070 TI OC - EVGA Supernova G3 750w - Phantek Eclipse P500A - LG 27'' UltraGear 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Blev faktiskt lite Lego. Blev rätt sugen på Porschen efter att ha sett den måndag kväll under en Lego-diskussion på Discord. Mercedes Benz åkte med av bara farten hehe.

https://i.imgur.com/mNGUos1.jpg

Började bygga på Porschen under kvällen. Runt 2700 bitar så det lär ta ganska många timmar. Mer ändå när jag upptäckt att jag använt fel bit tidigare.

Min käre far har precis samma Porsche och man blir faktiskt imponerad över hur LEGO får ihop allt! Mycket nöje med byggandet

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ClubT:

Min käre far har precis samma Porsche och man blir faktiskt imponerad över hur LEGO får ihop allt! Mycket nöje med byggandet

Haha, jag fick inte ihop hur det kunde vara så mycket bitar till den men efter att ha öppnat första lådan och börjat montera så blev det underbart. Lite annat mot när jag senast byggde för nästan 20 år sedan. Redan hållit på i 5-6 timmar och har börjat få underdelen klar.

Kan faktiskt rekommendera den till andra som letar något att pyssla med.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av keyser:

Plockade (bland annat) upp en rätt snofsig utgåva av Stranger Things borta i staterna.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171101/d80b61ed96c3f3e82fcefa9f36199384.jpg

Du vet inte om den går att köpa på något bra ställe från Sverige?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aene:

Du vet inte om den går att köpa på något bra ställe från Sverige?

Den var Target-exklusiv i USA, och endast i butik vad jag kan se.
https://intl.target.com/p/-/A-52823816

Permalänk
Avstängd
Skrivet av keyser:

Den var Target-exklusiv i USA, och endast i butik vad jag kan se.
https://intl.target.com/p/-/A-52823816

Hade ju vart coolaste om de faktiskt var en VHS 👍

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

När folk betalar överpris för samlarutgåvan så köpte jag denna istället.

Glömde bort denna totalt.
Om man vill ha en modernare version av Wipeout 1-2-3 i ett paket för PC. Finns extra grafiska effekter som som man kan slå på som gör att spelet ser ut som ett "Playstation" spel, texture warping och att pylogonerna ser ut som att dem "fladdrar" runt med mera.
Känslan är Spot on, oldschool Wipeout på Playstation för PC, till och med vissa farkoster är eller mindre kopior.

Dold text
Citat:

Ooh Wipeout 2097!
Nu jäklar fick man en flashback tillbaka till 94
Otroligt roligt, och svårt spel.

Testa spelet ovan :), kostar 5 Euro (early access).

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem
Skrivet av trollhattan:

Hade ju vart coolaste om de faktiskt var en VHS 👍

Skickades från m.sweclockers.com

VHS är inget coolt format, det förtjänar att vara dött.

Permalänk
Medlem

Ny madrass, redo för många långa år.

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Leafo:

https://i.imgur.com/YfYysaq.jpg?1
När folk betalar överpris för samlarutgåvan så köpte jag denna istället.

https://i.imgur.com/cwuvbqU.png
Glömde bort denna totalt.
Om man vill ha en modernare version av Wipeout 1-2-3 i ett paket för PC. Finns extra grafiska effekter som som man kan slå på som gör att spelet ser ut som ett "Playstation" spel, texture warping och att pylogonerna ser ut som att dem "fladdrar" runt med mera.
Känslan är Spot on, oldschool Wipeout på Playstation för PC, till och med vissa farkoster är eller mindre kopior.

Testa spelet ovan :), kostar 5 Euro (early access).

Ser rätt intressant ut det där, jag tackar för tipset även om det inte var riktat specifikt för mig. Jag spenderar hellre 5 euro på det där än att köper Wipeout Omega, speciellt med tanke på vad Sony gjorde med Psygnosis.

Personligen gillade jag inte Playstations renderingsunderligheter men gillas ändå skarpt att valet finns. Halva grejen med retro är ju mycket autencitet.

Permalänk
Skrivet av alatan:

Trevligt med ytterligare en e39 ägare här på forumet. Vad är det för motor?

Klart, bästa bilen bmw har gjort tyvärr är det bara en 01 525i. Man är ju sugen på att uppgradera men den drar redan tillräckligt med bensin.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boombox21:

Klart, bästa bilen bmw har gjort tyvärr är det bara en 01 525i. Man är ju sugen på att uppgradera men den drar redan tillräckligt med bensin.

Skickades från m.sweclockers.com

Håller med, haft två 523or och kör nu en manuell 530 med full m sport. Drar inte mycket mer än 523orna men är rätt mycket piggare, helt klart värt att uppgradera. Trots det är man ändå sugen på en manuell 540 och gärna touring, men den kombinationen är bra sällsynt. Kanske får nöja mig med en automat.

Visa signatur

i7 3770K @4.5 Ghz | MSI Z77-S01 | Radeon HD 6850 | Sandisk 120GB SSD | 8GB 1866Mhz Corsair Vengeance

Permalänk
Medlem

@superegg tack för matsmart-tipset.
Fick hem beställningen igår, en hel del kommer skickas till syskonbarnen men borde ha tillräckligt över till mig själv för att räcka till nästa år...igen.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MinscS2:

@superegg tack för matsmart-tipset.
Fick hem beställningen igår, en hel del kommer skickas till syskonbarnen men borde ha tillräckligt över till mig själv för att räcka till nästa år...igen.

http://images2.imagebam.com/e6/f2/87/a908f7644914283.jpg

Inga problem kul att hjälpa till.

Godis är a och o man måste ha det.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem

Trodde inte min wish beställning faktiskt skulle skickas, men här är Oneplus 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jay-Jay:

https://i.imgur.com/06XKLEg.jpg

Trodde inte min wish beställning faktiskt skulle skickas, men här är Oneplus 5

Grattis till inköpet. Men....har posten kastat paketet eller? Har du kollat så allt är intakt ?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Grattis till inköpet. Men....har posten kastat paketet eller? Har du kollat så allt är intakt ?

Allt inuti är i prima skick, det läskiga var att det kom i brevlådan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jay-Jay:

Allt inuti är i prima skick, det läskiga var att det kom i brevlådan

Det var ju tur

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Efter en lång inköpstorka så blev det en bra vecka!

Permalänk
Medlem

Fick bli en ny tv-bänk
Ett riktigt fanskap att montera dock. Men nu är den klar iaf!
Även mattan under är ny, köpt på Rusta.

Och för er som undrar vilken det är jag köpt:
Länk till Jysk

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

i7 8700K

Global Magnetlist 41cm

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Snusfri

Nya musmattan, passar bra till tangentbordet

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

Fick bli en ny tv-bänk
Ett riktigt fanskap att montera dock. Men nu är den klar iaf!
Även mattan under är ny, köpt på Rusta.
https://i.imgur.com/R7Vsuxs.jpg

Och för er som undrar vilken det är jag köpt:
Länk till Jysk

Även jag har den. Tycker den var jättesmidig att montera, haha!

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Även jag har den. Tycker den var jättesmidig att montera, haha!

Haha! Bara jag som har tummen mitt i handen då antar jag hah

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Skrivet av Asssor:

Testat magnetlisten? Globals list verkar rätt överprisad mot andra tillverkare. Men är ändå ganska sugen på en👍

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 6600k@Stock | Corsair H110i GTX | Asus Z170-A | Samsung EVO 250gb x3 | Fratcal Design Define S | 32GB DDR4 2666Mhz |Evga geforce gtx 1070 ftw