Permalänk
Medlem
Skrivet av emilson:

Vart handlar jag en mii box enklast?

Någon som har erfarenhet av dessa?
https://www.xiaomi-mi.se/sv/mi-smart-home/mi-box-android-tv-4...

1090 tar dom. Geekbuying.com tar 560 kr fraktfritt. Brukar ta max 4 veckor. Länken går ändå inte till någon officiell generalagent eller så.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej, jag beställde min från aliexpress i tisdags med DHL frakt. Det blev 657kr totalt och den kommer imorgon. Om du köper via aliexpress appen får du rabatt 25kr.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tack för svar grabbar! Både aliexpress och geekbuying har typ 10 varianter av boxen. Vilken ska man välja?

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilson:

Tack för svar grabbar! Både aliexpress och geekbuying har typ 10 varianter av boxen. Vilken ska man välja?

Du ska köpa den internationella versionen. Att det är lite olika på tex geekbuying.com verkar vara för att de säljer den från europeiska lager så att det blir kortare leveranstid. Vill du ha billigaste så tar du den som skeppas från Kina, men det tar längre tid. Köp inte mi box III eller liknande som är för kinesiska marknaden.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av joalin:

Du ska köpa den internationella versionen. Att det är lite olika på tex geekbuying.com verkar vara för att de säljer den från europeiska lager så att det blir kortare leveranstid. Vill du ha billigaste så tar du den som skeppas från Kina, men det tar längre tid. Köp inte mi box III eller liknande som är för kinesiska marknaden.

Skickades från m.sweclockers.com

Grymt, stort tack för svar. Uppskattas! Denna måste vara den jag ska ha!?

Permalänk
Medlem

@emilson:
Japps, du kan titta å denna genomgång: https://www.youtube.com/watch?v=uxnI2DANRKM
Då ser man att det finns massa språk, så jag gissar svenska är med också som passar dina päron. Jag funderar på om man skulle köpa flera (har 2 i korgen nu) typ 3 st. Det e väl alltid någon släkting man kan "lura" på

Visa signatur

.