Starcraft 2 Legacy of the void lag spikes

Permalänk
Medlem

Starcraft 2 Legacy of the void lag spikes

GPU:geforce gtx 970 CPU: intelcore i5 6500 @ 3.20Ghz Moderkort:Asus z170 Socket-1151 RAM:HyperX Savage DDR4 2133MHz 8GB KIT

Jag har lagspikes när jag spelar oberoende när i matchen det är. det vara typ i en halv sekund kanske. Det spelar heller ingen roll vad jag har för grafik inställningar. Den rekomenderar till och med typ insane eller det bästa.

Jag upplevde att lagget försvann när jag hade ominstallerat spelet. men nu har jag spelat det några timmar Och det kommer tillbaka! det mest komeiska av allt är att jag kan spela maxade inställningar på gta 5 utan problem. Så det känns inte som om det skulle vara min prestanda. innan jag ominstallerade det så låg det på min mekaniska disk, nu ligger det på ssdn. Har pratat med blizzard. De vill bara att jag ska uppdatera alla drivrutiner, vilket jag har gjort eller ja på grafikkortet samt ljudkortet av någon anledning. Jag har dessutom stäng av och ner tjänster som inkluderades i blizzards felsökning.

just med tanke på att jag kan spela gat som jag tror är mycket mer krävande på alla komponenter, så vill jag utesluta min dator/delar i detta problem och tro att det ligger i spelet i sig? kan jag ha rätt? för det känns som om jag har gjort allt jag kan tänka på men det fortsätter. Jag tror till och med att jag hade samma problem för ett år sedan innan jag bytte till den setupen jag har idag.(vilket i sig känns rätt skumt att det kan ha "följt med") eller så är det antingen legacy of the void eller versionen 3.10. Alla säger bara att "Om nu blizzard har ett performance problem, så skulle de ju fixa de snabbt som fan, eller hur?" mitt svar är då att det är ju bara det spelet som laggar.

Finns de någon som vet nåt om detta?

Permalänk
Medlem

Har ni uteslutit er eller er motståndares anslutning?

Skickades från m.sweclockers.com