The Gadgetry - min nya Youtubekanal - tar gärna emot feedback!

Permalänk
Medlem

The Gadgetry - min nya Youtubekanal - tar gärna emot feedback!

Hej på er!

Har för c:a en vecka sedan startat Youtubekanal - The Gadgetry.

Jag kommer att unboxa och reviewa produkter samt prata om consumer tech-branschen generellt framöver. Jag valde Engelska som språk för att ha möjlighet att nå ut till hela världen. Jag gör detta på delar av min fritid för att jag tycker det är kul och inte för att bli stor.

Tar tacksamt emot feedback om vilken typ av content som önskas samt kring 'hantverket' bakom, såsom kameravinklar, ljud (jag vet, kan bli mycket bättre) samt tal och script.

Ni hittar kanalen här: https://www.youtube.com/channel/UCpZ3M4O5vS7FIn35ieU2WqA

Mvh
fedge

Permalänk
Medlem

Trevlig kanal! Men jag har tre tipps,
1. Sitt rakt med kroppen mot kameran, just nu sitter du snett med kroppen. Blir lite trevligare då.

2. Gör thumbnailsen så de visar vad videon handlar om och så att de blir ganska simpla. Typ på den nyaste videon skulle du kunna ha en bild på processorn och ha en text och en vit text i vänstra hörnet som det står 90° cpu.

3. Skaffa en kamera med bokeh (utsuddad bakrund) och ha color correction som passar ditt ansiktes attityd.

Bara mina tipps :)/mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sporkies:

Trevlig kanal! Men jag har tre tipps,
1. Sitt rakt med kroppen mot kameran, just nu sitter du snett med kroppen. Blir lite trevligare då.

2. Gör thumbnailsen så de visar vad videon handlar om och så att de blir ganska simpla. Typ på den nyaste videon skulle du kunna ha en bild på processorn och ha en text och en vit text i vänstra hörnet som det står 90° cpu.

3. Skaffa en kamera med bokeh (utsuddad bakrund) och ha color correction som passar ditt ansiktes attityd.

Bara mina tipps :)/mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Grymt, tack! Ja, ska labba mer med vinkeln på kameran, tycker också det känns konstigt från sidan men det är ett litet rum jag spelar in i dock. Har också insett att tid på dygnet gör stor skillnad på ljus, samt att jag precis har ny kamera.

Tack för tipsen!