Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Ny TV, 60-65" 10-13k

Hallå,

Flyttar hemifrån om 2 månader, börjar på inköpen av diverse möbler m.m.

Är nu på jakt efter en TV 60-65 tums, men det är så många olika alternativ och men ingen kunskap om TV-apparater så vänder jag mig till förhoppningsvis några kloka personer här på sweclockers.

Tips på modeller uppskattas något enormt samt generella saker man bör kolla efter när man köper en TV!

Permalänk
Medlem

Utan tvekan en Philips, har du aldrig testat Ambilight så borde du, du kommer aldrig vilja ha en TV utan när du väl testat.

https://www.netonnet.se/art/ljudbild/tv/55-60tum/philips-55pu...

Var själv OTROLIGT skeptisk till Ambilight innan min arbetskamrat bestämde att köpa en 2 sidig, och WOW vilken upplevelse, fick biokänsla och tunnelseendet som annars kan bli mer eller mindre försvann och bilden öppnades och tröttheten minskade dramatiskt med Ambilight och bilden kändes även den större Jag föredrar en 3 sidig Ambilight dock Nästan lite magiskt. Lite extra mysigt också när man drar hem en tjej

Visa signatur

Gigabyte Z97P-D3 | Intel Core i7 4790K | G.Skill 16GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz Ripjaws X Performance | Maxtor 250GB | OCZ Vertex 2 SSD 60GB | Samsung SSD 830-Series 128GB | Samsung SSD 840-Series 128GB | 620W HX Corsair | GIGABYTE GTX 970 GAMING | Samsung TFT 24" P2450H Rose Black | BENQ XL2420T