SFX till ATX Bracket sökes omgående.

Permalänk
Medlem

SFX till ATX Bracket sökes omgående.

Köpte en fyndad Corsair SF450 från Webhallen. Vet inte om SFX till ATX Bracket ska medfölja eller inte. Hur som helst. Söker en sådan omgående i Stockholm. Hämtar helst nu på en gång.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Moderator
Moderator

För att besvara frågan så ingår det ingen bracket till SF-aggen, så du har inte blivit blåst på den.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

@Daemon:
Okej. Tack för svaret. Medföljde med min Silverstone SX500 iaf förut.

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Medlem

@Nzt: Köpte nytt SF600. Kan också bekräfta att det inte följde med. Köpte ett separat jag inte längre behöver dock som jag tänkte sälja men det är nog inte förens i mitten av veckan isf.

Permalänk
Medlem

Jag har en ny och oöppnad som medföljde mitt SilverStone SFX ST45SF-G.
Finns i Kista, alternativt kan vi mötas runt Stureplan där jag jobbar. Vad kan vara ett rimligt pris? 50 kronor kanske? Jag vet inte
Den är dock inte lackerad utan bara metallfärgad, så kanske inte så snygg.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

@nzt: Köpte nytt SF600. Kan också bekräfta att det inte följde med. Köpte ett separat jag inte längre behöver dock som jag tänkte sälja men det är nog inte förens i mitten av veckan isf.

Okej. Hör av dig när du vill sälja den. Behöver nämligen 2st

Skrivet av morxy49:

Jag har en ny och oöppnad som medföljde mitt SilverStone SFX ST45SF-G.
Finns i Kista, alternativt kan vi mötas runt Stureplan där jag jobbar. Vad kan vara ett rimligt pris? 50 kronor kanske? Jag vet inte
Den är dock inte lackerad utan bara metallfärgad, så kanske inte så snygg.

Hej. Du har PM

Visa signatur

Jag har en data