Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!

Rösta fram Månadens Galleri (oktober 2017)

Trädvy Permalänk
Corsair
Plats
Sverige
Registrerad
Okt 2012

Rösta fram Månadens Galleri (oktober 2017)

Hej alla SweClockare!

Ny omgång av Månadens Galleri!

Det var mycket fina gallerier som postats de senaste två månaderna, denna gång är det sex stycken nominerade gallerier. Det är nu upp till er att rösta fram de tre vinnarna. För er som missat så är detta en tävling vi kör varannan månad tillsammans med SweClockers där jag nominerar ett antal gallerier som sticker ut ur mängden som ni sedan får rösta på. De tre gallerier med flest röster kammar hem fina priser från oss på Corsair samt utmärkelsen Månadens Galleri.

Omröstningen pågår i en vecka. Notera att man får rösta på fler än ett bidrag.

Tävlingsvinster.

Nominerade
(2017-08-08 - 2017-10-04)

Pixel Art - Link BOTW av @andreas_dock

Phase One av @MetallicAcid

CM6 av @timpelay

Project Perfection av @YamahaDGX630

Ett Gaming-tangentbord av @Felion1337

Bartop Arcade MK3 av @AkP86

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Halland
Registrerad
Maj 2015

Tack för nomineringen! Många fina gallerier (beslutsångest) men till slut gick min röst till "Bartop Arcade mk3".

Trädvy Permalänk
Proffsmoddare
Plats
Västerås
Registrerad
Jun 2006

Tack för nomineringen och lycka till alla!

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hammarö
Registrerad
Sep 2011

Stort tack för nomineringen!

| OS: Windows 10 Enterprise LTSC | CPU: Intel Core i7 6700K | GPU: EVGA 1070 FTW Hybrid
| MB: EVGA Z170 Stinger | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair AX650
| Chassi: Fractal Design Define Nano S | SSD: Samsung 850 Pro | CPU-Kylare: Corsair H110i

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Mitt andra hem är i bussverkstan
Registrerad
Okt 2009
Skrivet av timpelay:

Tack för nomineringen och lycka till alla!

röstade på ditt projekt. Gillar den gröna looken.

FD define r4 vit// MB: ASUS MAXIMUS VII RANGER Z97 + HyperX Savage red 16GB (2x8GB) 2400Mhz// CPU: 4790K 4,8GHz + Corsair Hydro H75 PnP// GPU: EVGA GTX 970 4GB FTW+// System Disc: Samsung 850 evo 500Gb + Win10 x64// lagring: Seagate 2TB+Corsair Force3 SSD 120Gb// PSU: Corsair RM750x// MATTA: Xtrfy NiP Lightning Large// MUS: CM Storm Reaper aluminium// Tangentbord: ASUS CERBERUS// HUAWEI P20 PRO BLUE 128GB// ASUS N56VZ gammal och trött// IntegrityVPN via Bahnhof// Sennheiser PC 360 Special Edition 2017

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
växjö
Registrerad
Jun 2016

la min på CM6

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build Lian Li Dynamic Rev 2.1

Trädvy Permalänk
Proffsmoddare
Plats
Västerås
Registrerad
Jun 2006
Skrivet av mrbrix:

röstade på ditt projekt. Gillar den gröna looken.

Skrivet av Tip Top:

la min på CM6

Tack, kul att ni gillar det!

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2014

Både Phase One och Bartop Arcade MK3 är riktigt häftiga och man kan verkligen se hur mycket kärlek och energi som lagts ner på projekten men jag röstade trots det på @YamahaDGX630. Det är egentligen en ganska simpel konfiguration jämfört med alternativen men det var ändå något som träffade mig och min pedantiska sida.

Så stilrent och enkelt men ändå elegant och jag verkar vara en av få som tycker att Noctuas brun/beiga tema är riktigt läcker.

Define C | MSI B450 PRO Carbon AC | AMD 3700X | Noctua NH-U14S | 32GB Corsair Vengeance 3200MHz | Corsair RM750x | 970 EVO+ 1TB NVMe | EVGA 2080 XC Ultra | Samsung U32J590 4K

Trädvy Permalänk
Proffsmobbare
fd. JaZid
Plats
Karlskrona
Registrerad
Dec 2007

Riktigt bra startfält, väldigt genomtänkta bidrag och mycket professionellt utförande.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Jan 2010

cm6, cleant och bra bilder!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ängelholm
Registrerad
Feb 2011

Man kan rösta på mer än ett bidrag så ni tänker på det.
I vanlig ordning tänker jag inte rösta på MetallicAcid eller Timpelay då dessa är proffsmoddare.

Jag röstade på Perfection och Bartop.

Gigabyte X470 Gaming 7 - Ryzen 7 2700 - 32GB Corsair 3000Mhz RGB - EVGA GTX 980 SC - Seasonic 850W Platinum - Samsung 970 EVO 1TB - Asus pb298q
Define R3 Compact - LAN-dator

Trädvy Permalänk
Proffsmoddare
Plats
Norrtälje
Registrerad
Okt 2011

Thanks for the nonination and the votes. Awesomw drive to continue with more projects in the future!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2009

Tangentbordet fick min röst, även fast datorerna var riktigt fina så var t-bordet så pass originellt

CPU: 8700K - Kylning: Captain 240 RGB - Motherboard:Aorus K3 - GPU:1080 - SSD: 500Gb 850 Evo Minne:16gb 3000Mhz - PSU: EVGA G2 750W Ljud: Andersson CDH 3.5 AE Monitor: Asus VG278QR 165Hz Tangentbord: Razer Blackwidow Ultimate Stealth

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Apr 2014

Tack för nomineringen! Röstade på mig själv... nejdå Det blev tangentbordet för mig, har en liten fetish (ej snuskig) för tangentbord.

Trädvy Permalänk
Corsair
Plats
Sverige
Registrerad
Okt 2012

Grattis till vinnarna!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2008
Skrivet av drakelito:

Tangentbordet fick min röst, även fast datorerna var riktigt fina så var t-bordet så pass originellt

Samma här. Gillar originalitet och premierar gärna sådant. Inte för att de andra skapelserna var dåliga men sådana tangentbord ser jag så sällan samt att det var fräckt!