iphone 8 plus 256 mb 7000 kr. är denna sida fejk

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kethsi:

skulle aldrig få för mig att köpa ifrån någon sådan kostig sida, man vet inte om man får grejerna och sedan som står i deras omdöme så kan man få en telefon som inte är gjord för sverige också om man nu får den..

nej fan köp hellre för lite dyrare pris men från en mer legitim butik som finns i sverige.

Klart det är lockande när det skiljer 3500:-

Det är ju ingen fara egentligen då det är mot faktura, däremot så kan det bli en jäkla huvudvärk att bestrida osv.

Permalänk

Sidan är ju på en svensk domän. Så klart dom fungera här med

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Klart det är lockande när det skiljer 3500:-

ja visst men iaf jag tänker "vad tusan är det som gör att dom kan sälja den så mycket billigare" och min första tanke då blir scam scam scam.
så jag undviker dom helt enkelt.

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem
Skrivet av vulcancal:

Sidan är ju på en svensk domän. Så klart dom fungera här med

Skickades från m.sweclockers.com

Vad har det med att göra att det är en Svensk domän lol
Som i omdömmet, ang hans Samsung med Samsung pay, mobilen var för för polska marknaden, så Samsung pay Sverige fungerade inte (gick inte installera), resten fungerade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kethsi:

ja visst men iaf jag tänker "vad tusan är det som gör att dom kan sälja den så mycket billigare" och min första tanke då blir scam scam scam.
så jag undviker dom helt enkelt.

Tror mer att det är ett få dom gör av någon anledning, det är enbart denna vita som har detta priset. Inte någon av dom andra modellerna.
Om dom inte avbryter deras orders för felpris på måndag så kommer nog få att få några, som sagt lagersaldot uppdateras inte direkt.

19:29 skrev TS att det stog 6 i lagersaldo, står fortfarande detta.
Och med tanke på att mobilen listas på prisjakt och det är väldigt många som prisbevakar iphone så har en hel del fått notifikeringar direkt när den fick detta priset, och många har nog beställt.
Så om dom skulle haft några för detta priset så är dom slut för länge sedan

Permalänk

Du ser väll i prisjakt att folk har köpt mobiler därifrån och är nöjda

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Nivity:

Tror mer att det är ett få dom gör av någon anledning, det är enbart denna vita som har detta priset. Inte någon av dom andra modellerna.
Om dom inte avbryter deras orders för felpris på måndag så kommer nog få att få några, som sagt lagersaldot uppdateras inte direkt.

19:29 skrev TS att det stog 6 i lagersaldo, står fortfarande detta.
Och med tanke på att mobilen listas på prisjakt och det är väldigt många som prisbevakar iphone så har en hel del fått notifikeringar direkt när den fick detta priset, och många har nog beställt.
Så om dom skulle haft några för detta priset så är dom slut för länge sedan

Ja det är en tavla och kommer säkert avbrytas på måndag..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Ja lagersaldot funkar inte på sidan

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Enda anledningen att vi skulle få en telefon är för att dom har bra service vilket jag tvivlar på att dom har, men värt att chansa när det skiljer så mycket i pris. Priset är ju samma som en Iphone 7 plus med 32gb.

Permalänk

Finns ju många bluff sidor som ha bra priser typ ett halvår skickar ut sina produkter. Sedan när dom har omdömen så slutar dom skicka varorna. Men så är det nog inte här..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vi kan alltid hoppas dom ändrar pris på måndag men ändå låter befintliga ordrar gå igenom för att hålla bra service.

Permalänk
Skrivet av Anders36:

Vi kan alltid hoppas dom ändrar pris på måndag men ändå låter befintliga ordrar gå igenom för att hålla bra service.

Exakt folk kommer ge dom dåliga omdömen då om dom ej kommer skickas. Dom är rätt nya så dom måste tänka på sitt rykte om dom vill överleva

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Fast ska dom ge goodwill för flera tusen orders kommer dom inte heller överleva

Permalänk
Medlem

Verkar någonting för bra för att vara sant så är det i regel så också.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

Flera tusen får dom inte in men kanske 10. Nu är priset ändrat. Min klarna faktura på 7267kr har kommit.
Tror såklart fortfarande inte det är en seriös butik men man kan ju ha tur.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anders36:

Flera tusen får dom inte in men kanske 10. Nu är priset ändrat. Min klarna faktura på 7267kr har kommit.
Tror såklart fortfarande inte det är en seriös butik men man kan ju ha tur.

Du tror på allvar dom bara fått in 10 orders på den? lol.

När en iphone som prisbevakas på prisjakt sänks med 3500:- så får dom in helsikes många ordrar, då dom har faktura.
Hade dom bara haft förskottsbetalning, ja 10 kanske.

Permalänk
Medlem

Jag tror dom flesta är för feg för att beställa.
Hur många har prisbevakning på Iphone 8 plus 256 på prisjakt och liknande sajter?
Hur många beställde du själv?

Permalänk

Dom höjde priset nu 9800 kr

Folk är galna i iPhone i Sverige. Så säkert fått in minst 50 ST bara igår i Sverige

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jo så är det ju kanske men inte tusen. Den har ju hoppat upp till plats 24 på prisjakt men det är ju delvis pga mina 50 klick igår hehe.

Skrivet av vulcancal:

Dom höjde priset nu 9800 kr

Folk är galna i iPhone i Sverige. Så säkert fått in minst 50 ST bara igår i Sverige

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Den kom ju upp i dagens deal på Prisjakt. Ja hade ingen bevakning. Så det va svårt att missa den.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ah okay då kan det ju ha blivit många, jag missade att det var dagens deal. Jag sökte på alla Iphone plus för att hitta den.
Förstår varför jag missade det, har aldrig scrollat ner så långt på startsidan förut.
Affären kommer helt klart få problem om många har beställt och inte får några, betygen komer inte se bra ut.
Och sen tappar dom lite förtroende hos klarna också som får rätt mycket administrativt jobb pga dom.

Permalänk

Exakt deras prisjakt omdöme kommer inte bli nådiga så dom ha ett svårt val här hehe

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Priset va ju detta i runt om Europa också när ja tittade. Så det handlar nog om tusental. Så det är princip omöjligt att spotta ut så många för dom

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

ska bli intressant att läsa deras ursäkts mail imorgon. För mig spelar det ingen roll vad dom säger jag ger dom en stjärna om jag inte får en telefon.

Permalänk

Det blir nog massutskick att dom hade fel i systemet. Absolut lägg omdömen isåfall

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

7100 / 24 = 295kr

295 + 150kr = 445kr i månaden, denna månadskostnaden har jag baserat på Vimlas abonnemang med 600 sms, 60 samtal och 4gb surf, är inte alltid så billigt att köpa utan abonnemang även med dessa scam priser

Själv kör jag honor 9 för 3990 / 24 = 166+150= 316kr i månaden och min smärtgräns gick vid 300kr i månaden för en mobil, bytte från en Nexus 5 som jag köpte 2013 så ju längre denna honor 9 fungerar för mig desto billigare i månaden blir det

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Jo dom allra flesta köper ju som dig, är inte så många som slänger upp 10000kr rätt upp och ner på en mobil, inte 7000kr heller.

Skrivet av Oliver91:

7100 / 24 = 295kr

295 + 150kr = 445kr i månaden, denna månadskostnaden har jag baserat på Vimlas abonnemang med 600 sms, 60 samtal och 4gb surf, är inte alltid så billigt att köpa utan abonnemang även med dessa scam priser

Själv kör jag honor 9 för 3990 / 24 = 166+150= 316kr i månaden och min smärtgräns gick vid 300kr i månaden för en mobil, bytte från en Nexus 5 som jag köpte 2013 så ju längre denna honor 9 fungerar för mig desto billigare i månaden blir det

Permalänk

Jag har stundentpris. Men värvning av vän 89 kr 3gb surt hos vimla.
Ska Du ha iPhone 8 plus 256gb få du nog ge minst 600 kr i månaden

Så få vi mobilen så är det ett

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

få Ja inte denna skickad. Så blir det Samsung s8 plus istället. Mer än 7 lapp ger inte för en mobil

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av vulcancal:

Jag har stundentpris. Men värvning av vän 89 kr 3gb surt hos vimla.
Ska Du ha iPhone 8 plus 256mb få du nog ge minst 600 kr i månaden

Så få vi mobilen så är det ett

Skickades från m.sweclockers.com

256mb låter jävligt lite faktiskt, säkert på att detta inte är en sådär 15 år gammal telefon i ett fejkskal?

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.