Sökes: SSD 40-128 Gb + Nättagg

Permalänk
Medlem

Sökes: SSD 40-128 Gb + Nättagg

Sökes 1-2 SSD, beroende på storlek. Såväl Msata samt Sata är alternativ.
2,5 tum får vara max 7mm tunn. Beroende på modell, ena ska till en laptop som använts för felsökning, andra ska till enklare laptop till farsan för att få en extra boost så storlek gör inte så mycket.

Kan även tänkas bli av med en Verbatim 128 Gb SSD ( (tror jag har en andra också, blir av med den då är lite för tjock för laptop den används i) beroende på vad som hittas för att ersätta med dem ovan.

Söker även enklare nättagg 300-750W med pin för grafikkort.
Kommer under jul även skriva det som mer kan sökes så sök nedan i tråden vad mer som söks !

Helst inom Stockholm annars kan vara aktuellt med enkel frakt. Förslag i tråd, affär via PM !
Tack i förhand !

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Du har PM!:

Permalänk
Medlem

Intel 530 180gb i originalkartong 500kr

Permalänk
Medlem

Jag har flera 256GB mSATA diskar för 500:-/st. Det är diskar från Samsung, Hynix och LiteOn.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 - ASUS Z97 Pro WiFi AC - Intel Core i7 4970K 4.0 GHz - Corsair 16GB CL9 1866MHz VENGEANCE PRO Red - Gigabyte RTX 2060 Super - Corsair RM800W 80+ Gold - Corsair H80i - Samsung SSD EVO 970-Series 2TB - Win 10 Pro -64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bitfenix:

Intel 530 180gb i originalkartong 500kr

Skrivet av mrk66:

Jag har flera 256GB mSATA diskar för 500:-/st. Det är diskar från Samsung, Hynix och LiteOn.

Inte aktuellt med era modeller och pris men tack för förslag !

Permalänk
Medlem

Hej

Har en intel 120GB S3500 SSD. I bra skick, enbart använd ett par månader.
Vill ha 300 för den.

Mvh
Hockey

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hockey77:

Har en intel 120GB S3500 SSD. I bra skick, enbart använd ett par månader.
Vill ha 300 för den.

Mvh
Hockey

Ingen modell jag var intresserad av tyvärr, men tack för förslag !