Bilder på ditt senaste inköp (2018) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flygman:

Ja. Blev riktigt bra ändå. Monterade bort dem på förra bilen, var inte värt tiden det tog.

2 Bultar/Insex ?:/

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

Först liten historia:
Gjorde en förbokning av denna figuren kl 10:02, den 16 november 2016.
Månaderna gick, och den skulle skickas i oktober/november 2017.
Blev framskjutet, och jag blev lite lätt deppig. Blev denna gången framskjutet till januari 2018.
Fick äntligen mail den 26 januari att den var skickad! Glad i hågen gick jag in och började söka på trackingnumret, och fick till min fasa se att dom skickat det med fel fraktsätt.

Visade sig att idio....jag menar personalen gjort fel, så det blev SAL istället för EMS.
Jaja tänkte jag, den kommer nog snart ändå.
1 vecka, 2 veckor, 3 veckor, 4 veckor etc etc. Paniken började infinna sig.
Veckorna gick, och IDAG nästan 2 månader senare låg det en AVI i brevlådan!
Sprang bokstavligt talat ner till utlämningsstället(jag är ingen löpare, är väl lite som Gimli, snabb på korta distanser...) och hämtade paketet, som i sin tur hade en hyfsat stor skada på sig.
Livrädd när jag höll på att öppna paketet. Skulle hon vara skadad? Bruten arm kanske? Eller kanske värre?!
Nej hon var faktiskt helt perfekt. Jag kunde andas ut och bara njuta av något som jag väntat 15 månader på!

Nog med detta, nu lite bilder!

Jag är bokstavligt talat överlycklig.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloopy:

2 Bultar/Insex ?:/

Vad menar du? Det är mer än glidpinnarna som ska ut om man nu ska ha av oken. Det är 4 bultar som inte vart av sedan fabrik i varje framok, du kan nog gissa hur hårt dem sitter. För bakoken måste dämparna lossas för att kunna ta av oken.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem

Nya fälgar till sommarsulorna
Nu väntar man bara på våren så dom får komma på bilen med...!

Visa signatur

Tar gärna emot tips på roliga couch co-op PS5 spel!

Permalänk
Inaktiv

Model F (som i Felion) landade idag!

(Tangenterna ska få sig ett rejält bad i ultraljudsrengöraren!)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

Först liten historia:
Gjorde en förbokning av denna figuren kl 10:02, den 16 november 2016.
Månaderna gick, och den skulle skickas i oktober/november 2017.
Blev framskjutet, och jag blev lite lätt deppig. Blev denna gången framskjutet till januari 2018.
Fick äntligen mail den 26 januari att den var skickad! Glad i hågen gick jag in och började söka på trackingnumret, och fick till min fasa se att dom skickat det med fel fraktsätt.

Visade sig att idio....jag menar personalen gjort fel, så det blev SAL istället för EMS.
Jaja tänkte jag, den kommer nog snart ändå.
1 vecka, 2 veckor, 3 veckor, 4 veckor etc etc. Paniken började infinna sig.
Veckorna gick, och IDAG nästan 2 månader senare låg det en AVI i brevlådan!
Sprang bokstavligt talat ner till utlämningsstället(jag är ingen löpare, är väl lite som Gimli, snabb på korta distanser...) och hämtade paketet, som i sin tur hade en hyfsat stor skada på sig.
Livrädd när jag höll på att öppna paketet. Skulle hon vara skadad? Bruten arm kanske? Eller kanske värre?!
Nej hon var faktiskt helt perfekt. Jag kunde andas ut och bara njuta av något som jag väntat 15 månader på!

Nog med detta, nu lite bilder!

https://i.imgur.com/AQCgtFg.jpg
https://i.imgur.com/UeViqdV.jpg
https://i.imgur.com/m3tSub5.jpg

Jag är bokstavligt talat överlycklig.

Vad kostar en sådan pjäs? Är runt en tusenlapp va? Tycker det är snygga,

Blev en ny stol idag, den andra har 7 års rövsvett samt jysk kvalitet som knakar och blivit helt sned. Hoppas denna duger

Permalänk
Medlem
Skrivet av downup:

Vad kostar en sådan pjäs? Är runt en tusenlapp va? Tycker det är snygga,

Blev en ny stol idag, den andra har 7 års rövsvett samt jysk kvalitet som knakar och blivit helt sned. Hoppas denna duger

http://i66.tinypic.com/2qnm5mq.jpg

Denna slutade på totalt 1400 kr, då efter att tullen gjort sitt.
Men allt mellan 300 kr och 5-6000 kr ligger dom på.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av downup:

Vad kostar en sådan pjäs? Är runt en tusenlapp va? Tycker det är snygga,

Blev en ny stol idag, den andra har 7 års rövsvett samt jysk kvalitet som knakar och blivit helt sned. Hoppas denna duger

http://i66.tinypic.com/2qnm5mq.jpg

Har Dxracer King Size. Nöjd som fan hittills. Haft den i ca 2år snart.

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

@Hultman: Köpte mig Racing Pro. Första sekunden jag satte mig i den så tänkte jag fan har jag köpt för 3400 kr.. hård som fan och kompakt. Men ju fler timmar man sitter ju bättre blir den. Den behöver bara lite insittning först

Permalänk
Medlem
Skrivet av downup:

@Hultman: Köpte mig Racing Pro. Första sekunden jag satte mig i den så tänkte jag fan har jag köpt för 3400 kr.. hård som fan och kompakt. Men ju fler timmar man sitter ju bättre blir den. Den behöver bara lite insittning först

Ät mer korv så arsle få sig nå tyngd

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

Detta som händer när man bara skulle handla lite till lägenheten....
Gick inte riktigt stå emot eftersom man själv är lite lastbilstokig!

Och ihopsatt! Tog väl runt 16 timmar eller något sånt skulle jag tro
Rätt rejäl pjäs med sina 80 cm!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Pioneer LD-S9 Laserdiscspelare

Samt lite nya rullar

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem

@SID 6.7: Sablar i gatan vilket monster! Riktigt grymt med en äkta Laserdisc. Att det sedan ligger ett välanvänt Khelataar sådär lite nonchalant på hyllan under gör inte det hela sämre heller!

Visa signatur

Data: B650 + 7800X3D + 4080 Super + 64GB (2x32) + 2TB T700 + 850W
Ljud: Cambridge Audio DacMagic + SPL Phonitor 2 + AKG K812
Bild: MSI MAG 274UPF (27" 4K)

Permalänk
Skrivet av Patan77:

NAS
CPU:Intel Pentium G4600
MB: ASRock C236 WSI
RAM: DRR4 Kingston ValueRAM 8GB
HDD: 4x WD RED 8TB
SSD:Samsung 850 EVO 250GB
PSU: Corsair SF450
CASE: Fractal Design Node 304 vit
FAN 1x: Noctua NF-A14 PWM
FAN 2x: Noctua NF-A9 PWM
COOLER: Arctic Alpine 11 Passive

http://www.patan77.com/screenshot/NAS.jpg

Beyerdynamic DT 770 pro
http://www.patan77.com/screenshot/dt770.jpg

Elektriska komponenter + "audrino" uno W/ wifi chip
http://www.patan77.com/screenshot/uno.jpg

nas?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MadMantiz:

@SID 6.7: Sablar i gatan vilket monster! Riktigt grymt med en äkta Laserdisc. Att det sedan ligger ett välanvänt Khelataar sådär lite nonchalant på hyllan under gör inte det hela sämre heller!

Rollspelsskåpet är fullt så vissa spel har fått skumma lagringplatser

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Hedersmedlem

*OT raderat*

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Kanske inte kommer användas jättefrekvent men för 199:- så kunde jag inte motstå.

Visa signatur

🖥 i9-13900K | RTX 4090 | Asus ROG Strix Z790-F GAMING | G.Skill 32GB | Seasonic 850W | Acer Predator X34S

Permalänk
Medlem

Två stycken Corsair ML 140, så nu kör jag push/pull på min H115i Pro Rgb 😎

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av lucas_sthlm:

NAS, Network Attached Storage.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR | Inet fraktfritt

Main: Ryzen R5 1500x|AsRock X370 Killer SLI|16GB DDR4 Crucial 2666MHz|480GB Corsair Force LE|Gigabyte RX480 8GB G1|Be Quiet Dark Rock 3 Pro|Be Quiet SIlent Base 800 Orange|Corsair RM750x|
Network: Synology DS416j|2x 8TB WD Red|3TB WD Red| Comhem 100/10|

Permalänk
Medlem

Uppgradering från min iPhone 5S sen 2014, så det blev en iPhone 8 Plus (Space Grey)

Visa signatur

|Chassi Fractal Design North |CPU 7800X3D |Moderkort ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI
|RAM Kingston HyperX 32 GB |GPU Gigabyte RTX 3070 Eagle
|SSD Seagate FireCuda 510 2 TB NVMe |SSD Kingston Fury Renegade 2 TB NVMe
|PSU Corsair RM750e

Permalänk
Medlem

Lurstärkare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 220volt:

http://i.imgur.com/QP4x4Xb.jpg
Två stycken Corsair ML 140, så nu kör jag push/pull på min H115i Pro Rgb 😎

Skickades från m.sweclockers.com

Har du fler bilder på det bygget?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fulgano:

Har du fler bilder på det bygget?

Inte just nu men kan fixa imorgon 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem
Skrivet av 220volt:

Inte just nu men kan fixa imorgon 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Det lilla man såg på den bilden såg jäkligt najs ut! 👍

Permalänk
Medlem

Min GPD WIN dog eller om jag brickade den...vet inte varför jag köpte denna. Dual Boot Android och Win 10. Löjligt hög kvalitets känsla dock.

Dold text

Tradera fynd. Adaptern kom till användning så den gamla NVMEn på 512GB som var på test (senaste 2 veckorna) töms och blir redo som födelsedagspresent.

Sommar dojor.

Glömde bort denna, köptes för ett tag sedan.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Efter lite velande så fick det bli ett köp ifrån Elgiganten. Brukar inte köpa så här pass dyra spel annars.

Inte hunnit spela så mycket ännu. Men vad buggigt det är. Inga riktigt "förstörande", bara irriterande.

Permalänk
Medlem

Emmaus i Göteborg hade Nördloppis så jag passade på att fynda ett komplett Gameboy inklusive manualer och hela faderrutan. Får ta och modda skärmen vid ett senare tillfälle, fick ont i huvudet efter 10 minuters Tetrisspelande

Mmm, dat SCN flärp <3

Konsolens skärm hade dock kraftiga ränder....

Men efter lite googlande så var det fram med lödkolven

Perfection!

Dold text

PS: tror ni att det är försent att skicka in denna?

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

Trillade in en (stor) låda med lite bilgodis från USA idag

Kanske kan uppdatera senare med något ljudklipp om någon är intresserad^^

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Avstängd

Jag ska bygga dator till sambon i påsk så detta har dykt upp i veckan. Skärm och låda fick inte plats fast man ser lite i kanten på bilden.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Skrivet av d3rrty:

Kanske inte kommer användas jättefrekvent men för 199:- så kunde jag inte motstå.

https://i.imgur.com/YiR1ww6.jpg

Ett kap!! min används nästan dagligen för att glo på film.. har kodi installerat.

Visa signatur

Cpu Intel i5 8600k Moderkort Gigabyte GA-Z87-HD3 ,Minne
Crucial Ballistix Sport 16GB 1600MHz,Nätagg fractal design 650 w psu,
Hårddisk Adata sp 900 pro 128 gb ssd+ 2ggr western digital caviar 500gb i raid,Grafik amd vega 64 Lurar Beyerdynamic dt 990 proTangentbord Qpad mk-50 Ljudkort [xonar essence stx - ALLT frodas i en Fractal Define R4 Vit