Destiny 2 (PC), söker sköna lirare att spela med

Permalänk

Destiny 2 (PC), söker sköna lirare att spela med

Lever Destiny 2 på PC fortfarande?

Jag och min bror (40+ år) har kört Borderlands 2 under många år men valde i höstas att testa på Destiny 2.
Även om det har fått mycket skit tycker vi att spelet är underhållande och försöker köra så ofta vi kan, vilket inte är helt lätt med tanke på familj och jobb.
Vi har iaf jobbat upp de tre gubbarna till 325+, kör mycket PVE men också en del PVP (även fast man är både långsam och lite trögtänkt ), har även en liten liten klan med 3 personer i den...fast bara två aktiva...

Har ej kört någon Raid eller Trials of the Nine, svårt på två!

Finns det några likasinnade som skulle vilja lira tillsammans med två medelmåttiga 40-plussare?
Vi har Discord och Mumble

Permalänk

Ovanstående gäller fortfarande och nu är vi 14 st i klanen, kör raids och crucible m.m! Vi är igång varje dag med någotl.
Gott gäng med människor; Sverige, England (Skottland), Österrike och USA finns representerat.
Ålder på de som är med är från 16-50

Skicka ett meddelande om det låter intressant!

Permalänk

Forsaken är allt det som Destiny 2 borde varit från början och klanen har hur roligt som helst och hur mycket som helst att göra.
Är du sugen på att kunna spela tillsammans ett gott gäng med människor?
I sånt fall är det bara att du skickar ett meddelande till mig så fixar jag en inbjudan.