Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem
Skrivet av ottoblom:

@Cenorida: Ja du prognosen visar för lite och kostnaden beror på en alldeles för stor befolkningsökning . Det är inget som löser sig på sikt heller då vi aldrig lyckats med sysselsättningen med dessa personer .

Syftar du på invandringen eller barnen?
När det gäller invandringen så kommer det garanterat att lösa sig på sikt för de invandrare som redan varit i Sverige en lång tid. Möjligen svårt för just de invandrare som kom till Sverige att få jobb, men deras barn som är uppvuxna i Svenska skolan exc har mycket goda möjligheter att komma ut i arbetslivet.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem

ser det såhär, jag har barn, ett av barnen är en flicka, vill jag öka risken för att hon ska bli våldtagen för någon har blivit uppfostrad av en ideologi som säger att det är ok att våldta henne för hon inte klär sig som spöket laban? Nej det vill jag inte. Vill jag främja att en ideologi sprids, som anser att man har en skyldighet att döda alla som inte tror på samma skit, Nej det vill jag inte. (vissa kan få leva som dhimmis om dom har tur) Vill jag hjälpa en promille genom att ta hit dom och orsaka stor belastning på våra system, eller vill jag hjälpa otroligt många flera på plats som dessutom, är dom som verkligen behöver hjälp, dom som tagit sig hit har ju uppenbarligen en viss mängd medel. Så vilka partier vill bromsa denna ideologin och hjälpa många fler på plats? SD möjligen AFS med, dock är jag osäker på om dom vill hjälpa på plats.

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aragon:

ser det såhär, jag har barn, ett av barnen är en flicka, vill jag öka risken för att hon ska bli våldtagen för någon har blivit uppfostrad av en ideologi som säger att det är ok att våldta henne för hon inte klär sig som spöket laban? Nej det vill jag inte. Vill jag främja att en ideologi sprids, som anser att man har en skyldighet att döda alla som inte tror på samma skit, Nej det vill jag inte. (vissa kan få leva som dhimmis om dom har tur) Vill jag hjälpa en promille genom att ta hit dom och orsaka stor belastning på våra system, eller vill jag hjälpa otroligt många flera på plats som dessutom, är dom som verkligen behöver hjälp, dom som tagit sig hit har ju uppenbarligen en viss mängd medel. Så vilka partier vill bromsa denna ideologin och hjälpa många fler på plats? SD möjligen AFS med, dock är jag osäker på om dom vill hjälpa på plats.

Hmm.. va? Är alla våldtäktsmän från en viss religion? Kan verkligen inte förstå ditt resonemang då inget du skriver passar in på den religionen du försöker smutskasta.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Forumet och resten av Sweclockers fokuserar främst på teknikrelaterade ämnen. Vill man diskutera ej teknikrelaterad politik såsom invandringspolitik, val och liknande finns det lämpligare forum för detta. Dessutom tenderar sådana trådar att spåra ur till otrevligheter, personangrepp, hets mot folkgrupp m.m., vilket vi alla förlorar på.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...