Samsung Galaxy 8 + min nya mobil skulle prova annat skal från CASE4YOU AB

Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy 8 + min nya mobil skulle prova annat skal från CASE4YOU AB

Hej skulle köpa ett nytt mobilskal som extra skal ville ha ett rosa skal billigare en.
Hittade på cdon under namnet CASE4YOU AB denna snubbes affär finns även på TRADERA. Köpte den jätte dåliga skalet höll 4 dagar.
Jag skulle putsa min mobils dysplay och skulle ta av skalet men
den höll inte ens vanligt ta av och på skalet på min nya samsung s 8 + blev så trist tänkte att jag måste få reklamera den eftersom jag inte använt skalet fel eller på nåt annat sätt orsakat dens söndergång . Jag har haft äkta samsugns skal alltid och de håller ta av och på i vanlig normal bruk som jag alltid gör har aldrig haftsönder nåt skal eller mobil.....kontaktade CASE4YOU AB vilket hävdade att jag har använt våld???? Har aldrig använt våld för nåt...
Han vägrade godkänna reklamationen??? Hur kan det vara möjligt få neka reklamation på vara som används för det den ska och höll endast några få dagar?Så kom på sedan att han säljer skal som är billiga kopior och hävdar att de har samma goda egenskaper som samsung skal vilket de inte definitivt har!!!
Så vad gör man i detta fallet???Helt sjukt....nu är ju inte detta någon dyr affär jag gjorde som tur är men en princip fråga att denna typ får fortsätta sälja sina äckliga kopior och påstå att de är starka när går sönder av ingeting!!!! Mvh

Visa signatur

Tina

Permalänk
Medlem

Går inte reklamationen att göra direkt via CDON?

Om inte, kontakta konsumentverket. https://www.hallakonsument.se/

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk
Medlem

Hej jag gjorde det via CDON

Hjälpte inget de ville göra som den som äger CASE4YOU ab och hakar sig på många etablerade bolagens sidor ex VIDAXL..TRADERA...CDON...
Måste vara utländskt eftersom de inte vet reklamationens innebörd.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Tina