Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

PUBG Corp lanserar kampanj för att åtgärda problem i Playerunknown's Battlegrounds

Permalänk
Medlem

Var själv redo att avinstallera spelet för gott förra veckan, oavsett vilken nivå man ligger på så var det helt ospelbart i vissa lägen där skott inte registrerades och blev skjuten bakom väggar osv osv.

Testade några rundor igår och måste säga att det är en stor förbättring, eller snarare tillbaka till som det fungerade för några månader sedan, blev inte skjuten bakom väggar ( fast det händer tydligen fortfarande ).

Fanns lite buggar som att death cam är vänd 90 grader och ser ut som gubben springer på väggen och hade problem med att dörrar inte öppnades fast det gick ändå gå igenom dem efter att man "öppnat" osv.

Ska köra lite mer i veckan men går ju åt rätt håll i alla fall, även om det kanske är för sent för att få tillbaka majoriteten speciellt med alla kommande titlar i höst.

Permalänk
Medlem

Detta påminner om diablo 3 releasen. Totalt katastrof i starten med helt obalanserade items, auction house och svårighetsgrader på fienderna som inte ens va kul. De som spelade i starten vet vad jag pratar om.
Jag har aldrig spelat WoW men jag tycker att det konceptet är fantastiskt bra. Antingen så får företagen se till att man kan få in pengar genom microtransaktioner och på så vis finansiera sin arbetskraft och få till snabba "fixes" i spelen. Eller så gör man som i WoW och tar ut en månadskostnad på 50-100 kr och klarar på så vis av underhållet.
Jag hade lätt kunnat tänka mig att lägga 2-300 i månaden då jag ser spelandet som nöje.

Permalänk
Avstängd

Eller så slutar tillverkare med trenden att släppa halvfärdiga spel.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alldeles för svag för SFF 🥰