Tips till er med batteristrul iphone6

Permalänk
Medlem

Tips till er med batteristrul iphone6

Frugans batteri till iphone6 kraschade. Hon bytte tfn. Jag bytte batteri och fixade ett kontantkort till grabben. Men det nya batteriet varade max 4 timmar. Fick aldrig någon ordning på det. Nu förra veckan gick frugans tfn sönder och hon lånade grabbens tfn och satte i sitt simkort och batteriet varade i nästan fyra dagar!! Ikväll bytte jag simkort till grabbens och batteriet blir tomt nästan direkt. Så det är grabbens betal simkort som fått tfnen att sluka batteriet. Vad man lär sig

Permalänk
Medlem
Skrivet av SINHA:

Frugans batteri till iphone6 kraschade. Hon bytte tfn. Jag bytte batteri och fixade ett kontantkort till grabben. Men det nya batteriet varade max 4 timmar. Fick aldrig någon ordning på det. Nu förra veckan gick frugans tfn sönder och hon lånade grabbens tfn och satte i sitt simkort och batteriet varade i nästan fyra dagar!! Ikväll bytte jag simkort till grabbens och batteriet blir tomt nästan direkt. Så det är grabbens betal simkort som fått tfnen att sluka batteriet. Vad man lär sig

så original batteri från auktoriserad firma..

Permalänk
Medlem

Kan förklaringen vara det att betal-SIM-kortet går mot en operatör där det är dålig täckning i ert område? Det vill säga att telefonen hela tiden får söka signal.

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Medlem

var det väldigt gammal simkort?
De riktigt gamla korten hade annat volt-tal och drog därför mer.