240/280mm AIO Kylare köpes

Permalänk
Medlem

240/280mm AIO Kylare köpes

Behöver en 240mm AIO kylare. Möjligtvis även 120/140mm också intressanta.
Helst ska alla monteringsfästen medfölja. Men viktigast är Intels.

Kan vara intressant även fast det är missljud från pumpen. Behöver dock veta i förväg.

Hämtas gärna inom Stockholm/Uppsala ( i helgen i så fall om Uppsala )
Annars får det skickas.

Skicka vad ni har samt hur mycket ni hade tänkt er för den.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Medlem

Jag har en NZXT Kraken X62
Dock är det 280mm radiator.
Va har du tänkt dig att det får kosta?

Visa signatur

|OS: Windows 10 64bit|MB: Asus ROG Maximus X Hero |CPU: Intel Core i7-8700K|GPU: ROG Strix RTX 2080Ti White Edition|RAM: Corsair Dominator Platinum SE Torque 32GB (4x8GB)3200MHzDDR4|SSD:Samsung M.2 970 EVO Plus 500GB Samsung SSD 750 500GB Samsung M.2 960 250GB |Chassi:Fractal Design Define R6 Vit TG|PSU: Corsair RM850x|CPU-Kylare:Asus Ryujin 240mm|Monitor:Asus ROG Swift PG279Q

Permalänk
Medlem

@macce601:
Okej. cirka 800-900 kr.

Erbjuder 800 för din. Deal?

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Medlem

Hej! Ifall det fortfarande är av intresse har jag en Fractal design Kelvin s24 liggande. Köpte den här på Sweclockers i juli. Den hade då ny pump (bytt av Fractal på garanti). Jag tycker dock att pumpen har lite intressant ljud, men vet ärligt talat inte om det är konstigt eller bara standard ljudet. Ganska ny på vattetnkylning :). Fläktskruvarna används också till annat, men kompletta monteringsanordningar till AM4, AM3 och intel följer med, samt två 120 mm fläktar från fractal ifall så behövs. Dock inte orginal. Ifall du är intresserad så är den din för 400kr. Mvh. Lowe

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

*Lite överklockade Ryzens och Xeons.
*R9 kort som alltid brinner upp, men måste ju värma huset på något sätt!
*Custom 3D printad kina & EKWB loop med tillhörande hemförsäkring för vattenskador.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Loweirst:

Hej! Ifall det fortfarande är av intresse har jag en Fractal design Kelvin s24 liggande. Köpte den här på Sweclockers i juli. Den hade då ny pump (bytt av Fractal på garanti). Jag tycker dock att pumpen har lite intressant ljud, men vet ärligt talat inte om det är konstigt eller bara standard ljudet. Ganska ny på vattetnkylning :). Fläktskruvarna används också till annat, men kompletta monteringsanordningar till AM4, AM3 och intel följer med, samt två 120 mm fläktar från fractal ifall så behövs. Dock inte orginal. Ifall du är intresserad så är den din för 400kr. Mvh. Lowe

Skickades från m.sweclockers.com

Tjena. Vart bor du? Skicka mig ett Pm

Visa signatur

Jag har en data