Behöver lite hjälp med val av tangentbord.

Permalänk
Medlem

Behöver lite hjälp med val av tangentbord.

Tja, jag har lite av en utmaning.

Jag vill ha ett tangentbord som är tyst (space ska vara så tyst som möjligt i alla fall), bakgrunds upplyst (blå eller rgb), låga knappar (som dom som man får på bärbara datorer), Function/macro knappar, det får inte vara kompakt (så, den ska ha i alla fall en separerad numpad), inte trådlöst, inte ha en inbyggd mus relaterad funktion och framför allt, inte kosta mer än 500:- ju billigare desto bättre.

Jag skulle vilja ha en billig stream deck liknande launchpad också.

Letar också efter en billig mus som är samma eller liknande till CM Storm Sentinel Advance 2

Tack så mycket.

Permalänk
Medlem

@FrozdY: besök en inetbutik för hjälp. De har allt.

Permalänk
Medlem

Tack för att du försökte i alla fall... Men inet är bland dom sämsta jag någonsin har haft med att göra... jag tar hellre kjell&co i så fall...
Så dåliga är inet från mina upplevelser...
Och jag hade hoppats på att någon som faktiskt har använt dessa bord skulle svara, jag må leta efter billigt, men jag vill gärna få ut det bästa jag kan utav mitt köp, så om du har några tips på tangentbord, streamdeck liknande grejer eller billigare möss, så kan jag uppskatta ditt svar lite mer....
Och besöka en butik tvingar mig att åka 4 mil... den är bara att glömma, jag sa BILLIGT... och alla har inte inet runt hörnet...
Och med "billigt" så menar jag att jag inte har råd att åka någon stans, för jag inte har råd med varken körkort, bil eller ens bensin... har knappt råd med nya grejer...