Sennheiser HD650(hifi ljud) och Fii0 10k olympus 2(usb förstärkare)

Permalänk
Medlem

Sennheiser HD650(hifi ljud) och Fii0 10k olympus 2(usb förstärkare)

Säljes pga gått upp i prisklass. Otroligt bra hifiljud med en av de bättre hörlurarna du kan få tag i.

Det är ok att köpa grejerna separat men jag rekommenderar att ni har en förstärkare till lurarna då dom har hög resistans. Fullt fungerande förstås. Båda två är drygt 1 år.

Vi kör budgivning:

Sennheiser: 1100kr startbud

Fii0: 400kr startbud

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Startbud här, 1100:- + frakt. Har du kvitto och alla tillbehör?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hardcorp:

Startbud här, 1100:- + frakt. Har du kvitto och alla tillbehör?

Kvitto finns väl på mailen någonstans. Finns inga tillbehör till lurarna om jag minns rätt. Lurarna är typ 1 år gamla så ingen garanti på dom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Kvitto finns väl på mailen någonstans. Finns inga tillbehör till lurarna om jag minns rätt. Lurarna är typ 1 år gamla så ingen garanti på dom.

Förstod det som det igår en 6,3 till 3,5 mm omvandlare av något slag? i övrigt tänkte jag på tänkte på kartongen och emballage bara.

Permalänk
Medlem

Behöver dra tillbaka mitt bud, ber så hemskt mycket om ursäkt. Jag har samma lurar idag som jag älskar och upptäckte att jag kan byta ut kuddarna runt öronen på dem till en billigare peng än att köpa "nya".

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Main: AMD 5900X | Gigabyte Aorus ultra X570 | MSI RTX 3080 10GB Suprim X | Corsair RM 1000x | Corsair 32 gb 3600MHz | Samsung 980 PRO 1 TB | Fractal Design Meshify S2.

Extra: 8086K @ 5.1GHz | ASUS ROG Z390F | EVGA GTX 1080FTW | Corsair RM750x | Corsair 32GB 2666MHz | Samsung M.2 960 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av hardcorp:

Förstod det som det igår en 6,3 till 3,5 mm omvandlare av något slag? i övrigt tänkte jag på tänkte på kartongen och emballage bara.

Omvandlarn medföljer. Ingen kartong kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Omvandlarn medföljer. Ingen kartong kvar.

Okey, Då vet jag.

Permalänk
Medlem

väldigt bra lurar har snäppet över dem med den som letar efter bra ljud kommer inte bli besviken

Permalänk
Medlem
Skrivet av brunk:

Bjuder 1500kr för båda. + hämt

Skickades från m.sweclockers.com

Du leder budgivningen.

Permalänk

Då brunk la ner sitt bud så bjuder jag över harcorp.
1300kr + frakt för båda

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

jag slänger in ett bud på 1500:- plus frakt för båda. Då har du ditt utgångsbud iallafall

Permalänk
Medlem

1600kr för båda och hämtar

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Den som kan lägga 2k får köpa grejerna direkt. Annars håller vi budgivningen tills torsdag kl 12:00.

Permalänk
Permalänk
Medlem

@Wasp Allt sålt?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Workstation: MSI Z77A-GD65 | Intel Core i5 3570K 3,4Ghz@4.4Ghz | Antec KÜHLER H2O 920 | Corsair 16GB 1600MHz/CL9/VENG | Gigabyte Windforce GTX 970 G1 | Corsair 750W | 2x Samsung 840 128GB | 9 TB HDD |
Laptop: Lenovo Yoga 3 PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av dotcm:

Ja det ska vara sålt.