Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Speldator (2080 ti, deliddad 7700k, 16 GB, 2TB NVMe)

Permalänk
Medlem

Speldator (2080 ti, deliddad 7700k, 16 GB, 2TB NVMe)

Hej,

Nu är det dags att göra mig av med datorn. Hade den ute tidigare men på grund av trasiga ersättningskomponenter och sjukhusbesök så fick jag avsluta tidigt. Nu är ersättningsdatorn klar så nu är allt grönt.

Kommer inte sälja den helt i delar men kan eventuellt sälja grafikkortet separat eller större delen av allt i ett paket om det är folk intresserade. Men helst säljer jag allt i ett paket.

Grafikkortet är knappt använt då jag av hälsoskäl inte kunnat spela så mycket alls. Övriga delar har använts lite mer men datorn har gått ett fåtal timmar i veckan sedan ett år tillbaka.

Jag vill tydliggöra att grafikkortet och PSU är båda köpta som fyndvaror hos Webhallen, jag har denna vecka fått veta att det innebär att Webhallen endast hanterar garantiärenden i 1 år från köpdatumet. Jag vet inte om man sedan kan vända sig till tillverkaren i de fall de lämnar längre garanti utan det verkar variera beroende på produkt och tillverkare. Räkna helt enkelt med att garantin gäller tills början på december i år.

Kvitton finns på de som har köpedatum nedan, CPU har jag kvittot någonstans men där är ju garantin inte aktuellt på grund av delid. Ingen licens för något OS ingår.

Chassi: NZXT H700 vitt (köpt 2018-09-08)
CPU: Deliddad 7700k (använt flytande metall utan silikon, dvs sockeln på moderkortet är vad som håller fast IHS)
CPU-kylare: NZXT Kraken x62 (köpt 2018-09-03)
Grafikkort: MSI Geforce 2080 Ti Gaming X Trio (köpt 2018-12-07)
PSU: Corsair RM850x 850W med Corsairs sleevade kablar i vitt (köpt 2018-12-07)
Moderkort: Asus ROG Strix Z270H Gaming/K1 (köpt 2018-09-08)
RAM: 16 GB Corsair Vengeance LPX 3000 Mhz (2016-10-19)
SSD: 2 TB Intel P4510 2.5” U.2 NVMe disk (använder en M.2 till U.2 adapter)

Vill göra affär mellan 4 ögon och man kan få testa den innan köp hos mig. Jag bor inne i Stockholm. Skriv bud i tråden så avslutar vi när det känns rimligt, men jag vill nog få ut minst 14 000 kr.

Mvh
David

Läs hela annonsen här

Permalänk

Eftersom du minst vill få ut 14K så börjar jag på 14K med avhämtning.
så får vi se vart det slutar men någon skall ju börja.

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blacksheep:

Eftersom du minst vill få ut 14K så börjar jag på 14K med avhämtning.
så får vi se vart det slutar men någon skall ju börja.

Tack för början. Ja egentligen vill jag ju få ut mer men det är ju inte bara jag som bestämmer det .

Permalänk

15K och avhämtning

Permalänk
Medlem

Har du något riktpris för GPU?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Budar 5 500kr för allt exkl. 2080 TI.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Digiboy:

Har du något riktpris för GPU?

Skickades från m.sweclockers.com

Om jag har bud på varje som med viss marginal överstiger att sälja det som ett paket så kan det bli aktuellt att göra så. Men jag tror att det kommer vara att sälja som ett paket som kommer hända.

Permalänk
Medlem

Jag förstår, håller koll på tråden och vad folk budar på så får vi se

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

pris ide för grafikkort?

Permalänk

Budar 10k

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bigbadrobon:

15K och avhämtning

Tack.

Du leder för närvarande då jag helst ser att jag kan sälja allt på direkten.

Jag är inte ute efter att trycka upp priset mer så jag tycker vi avslutar imorgon förmiddag typ (mest för att jag vill att @Blacksheep skall känna att han får fått bjuda över ifall han vill).

Permalänk

@aktsu
Jag har följt annonsen under dagen, och jag hade nog hängt på budgivningen en bit till, men då hoppet gick direkt upp till 15k, fick jag dra mig till ro, så tänkte jag att loppet var vunnet 😉
Jag kan således inte buda över, men är klart fortfarande intresserad om de andra av någon anledning inte följer up
Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Hej. Om du kan tänka dig att sälja grafikkortet separat så budar jag 10.500 för 2080ti

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av MOLNMAN:

Detta bud leder. Tänkte avsluta om några timmar när jag kommit in till jobbet. Tror inte den kommer speciellt mycket högre nu så jag vill egentligen bara göra det fair för alla.

Permalänk
Medlem

Vi avslutar där helt enkelt och jag får tacka alla för visat intresse.