Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!

Tips på ett switch spel för 20h flygresa

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
65 14
Registrerad
Dec 2001

Tips på ett switch spel för 20h flygresa

Nu till jul ska jag och tjejen ner till hennes föräldrar i Kina och jag behöver tips för att göra flygresan kortare

Behöver ett bra spel som inte tråkar ut mig

Jag har
Mario maker
Zelda breath
Mario
Mario kart
Smash Bros

Tittade igår på Wolfenstein. Det är ju ett hyffsat kort spel antar jag då de brukar vara det. Men jag undrar hur det kan vara som handhållet?

Och sen det nya Zelda, men det är jag inte jätte intresserad av.

Något guldkorn i shopen annars?

Samsung 34'' ultrawide curved
Logitech MX master & Logitech g910
Creative SoundBlaster Katana

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping (& Sthlm)
Registrerad
Apr 2012

My Friend Pedro var nice! Final Fantasy VII om du vill ha något längre.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2006

The Witcher 3! Tillräckligt med innehåll för att räcka tur och retur samt under hela vistelsen.

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Zotac 980ti Amp Edition // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Eskilstuna
Registrerad
Jul 2003

Hollow Knight i shopen

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
göteborg
Registrerad
Jun 2008
Skrivet av downup:

Nu till jul ska jag och tjejen ner till hennes föräldrar i Kina och jag behöver tips för att göra flygresan kortare

Behöver ett bra spel som inte tråkar ut mig

Jag har
Mario maker
Zelda breath
Mario
Mario kart
Smash Bros

Tittade igår på Wolfenstein. Det är ju ett hyffsat kort spel antar jag då de brukar vara det. Men jag undrar hur det kan vara som handhållet?

Och sen det nya Zelda, men det är jag inte jätte intresserad av.

Något guldkorn i shopen annars?

Hade samma problem när jag flög från Australien till GBG, Mitt tips är Skyrim! Funkar sjukt bra switchen och höll mig underhålld hela resan.

Stationär : I5-4670s | 16GB Ram | 1920x1200x2| HD7950 | 240GB SDD + 3TB + 2TB HDD|OSX 10.10
Bärbar: Clevo w230ss | I7-4810Qm | 16GB Ram |1920x1080| HD 4600+ GTX860M | 256gb msata SDD x2 + 1TB HDD|Windows 8.1

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
65 14
Registrerad
Dec 2001
Skrivet av nickhe:

Hade samma problem när jag flög från Australien till GBG, Mitt tips är Skyrim! Funkar sjukt bra switchen och höll mig underhålld hela resan.

Skyrim ja, spelade igenom det på PC. Är det bra?

Skickades från m.sweclockers.com

Samsung 34'' ultrawide curved
Logitech MX master & Logitech g910
Creative SoundBlaster Katana

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2004

Jag skulle rekommendera Slay the Spire och Into the Breach om de ser ut att vara något för dig. Det kan vara skönt med lite kluriga turordningsbaserade spel där reflexer inte spelar någon roll. Ett bra avbrott mot mer hektiska spel.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
göteborg
Registrerad
Jun 2008
Skrivet av downup:

Skyrim ja, spelade igenom det på PC. Är det bra?

Skickades från m.sweclockers.com

Lika bra som på datorn, räddade liv flygresa från Australien

Stationär : I5-4670s | 16GB Ram | 1920x1200x2| HD7950 | 240GB SDD + 3TB + 2TB HDD|OSX 10.10
Bärbar: Clevo w230ss | I7-4810Qm | 16GB Ram |1920x1080| HD 4600+ GTX860M | 256gb msata SDD x2 + 1TB HDD|Windows 8.1

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
~/Karlstad
Registrerad
Dec 2005

Dragonquest om du diggar jrpg

Bara gammalt skräp...

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2005

Hollow Knight

Om du inte har det på annan plattform redan så säger jag också detta spelet. Billigt och väldigt bra "Metroidvania". Har genomsnittlig speltid på 24h på howlongtobeat.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2017

Ori and the Blind Forest