Emil smygfilmar Kenneth

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Emil smygfilmar Kenneth

Här försöker man jobba, så kommer chefen med en kamera och är allmänt obehaglig.

Inte okej.

Permalänk
Medlem

Vilka jävla fasoner. :'(

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem

@Kenneth Har ni en HR-representant som du kan prata med? :/

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Icte:

@Kenneth Har ni en HR-representant som du kan prata med? :/

Det är @loevet. Typ.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@emilakered @Icte som arbetsmiljöansvarig har jag ansvaret för det där ja. Jag ska även ha uppsyn över om medarbetarna jobbar ergonomiskt eller ej, varför jag ska tvångsinföra handkontrolls-krav för Kenneth. Slitaget med mus och tangentbord är helt enkelt oacceptabelt.

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem
Skrivet av loevet:

@emilakered @Icte som arbetsmiljöansvarig har jag ansvaret för det där ja. Jag ska även ha uppsyn över om medarbetarna jobbar ergonomiskt eller ej, varför jag ska tvångsinföra handkontrolls-krav för Kenneth. Slitaget med mus och tangentbord är helt enkelt oacceptabelt.

Med handkontroll menar du den från NES hoppas jag. Allt annat är kontraproduktivt!

Visa signatur

MSI K9N SLI Diamond | MSI Diamond HDMI 7600GT | AMD X2 4200+ | 1GB Kingston HyperX| 32" LG 5000:1 screen | Asus EeePC 701

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022
Skrivet av Kenneth:

Här försöker man jobba, så kommer chefen med en kamera och är allmänt obehaglig.

https://www.youtube.com/watch?v=_-W-jEIAczQ

Inte okej.

Skyddsombud och ev fackligt ombud bör tillkallas på momangen

Börja här
https://www.av.se/halsa-och-sakerhet/psykisk-ohalsa-stress-ho...

Arbetsrätten är väldigt tydlig på denna punkt och då särskilt chefens ansvar

Visa signatur
Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Opatagio:

Med handkontroll menar du den från NES hoppas jag. Allt annat är kontraproduktivt!

Nej nej, den från Atari 2600. Perfekt ju!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Nej nej, den från Atari 2600. Perfekt ju!

Skickades från m.sweclockers.com

Eller varför inte öka tempot med Turbo-knapp. Om det orsakar för hög arbetsbelastning så flippa brytaren till 2 Players.

Visa signatur

MSI K9N SLI Diamond | MSI Diamond HDMI 7600GT | AMD X2 4200+ | 1GB Kingston HyperX| 32" LG 5000:1 screen | Asus EeePC 701

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@Opatagio: nej jag ska införa krav på Nintendo 64-kontrollen, Kenneth ska styra allt med trasig analog styrspak!

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av loevet:

@Opatagio: nej jag ska införa krav på Nintendo 64-kontrollen, Kenneth ska styra allt med trasig analog styrspak!

Den analoga styrspaken äger ju, till den ... ja, går sönder. Som alltid.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner