Ny dator till specifik skärm, något o tänka på?

Permalänk

Tack för all hjälp! Jag beställde Sweclockers vinterdator som länkades här :).

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sågspån:

Tack för all hjälp! Jag beställde Sweclockers vinterdator som länkades här :).

Skickades från m.sweclockers.com

Vad kul! Var ås god och ha så kul

Visa signatur

Lian Li O11D Dynamic Mini || MSI MEG X570 Unify || Ryzen 5600x || MSI 3080 Suprim X || 2x8 GB PC 3600 HyperX || Corsair SF750 Platinum 750W || 2x SN750 NVMe 1TB

Permalänk
Skrivet av MORD:

Vad kul! Var ås god och ha så kul

Har råkat ut för lite personliga saker som gör att jag inte kan köpa hela kitet. Utan jag får nöja mig med Ram,CPU och moderkort. HDD och en liten SSD har jag sen innan. Kan jag koppla in min gamla GPU utan att de ska vara problem? Har ett AMD Radeon r9 200 series vet tyvärr inte exakt vilket kort de är.

Skulle det gå och koppla in allt o köra på den tills jag har har råd att byta ut de gamla och sätta in nytt?
Hoppas ni förstår frågan

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Det borde inte vara några problem. När du väl byter gpu sen, så är det bara att köra en ddu så alla drivrutiner försvinner ordentligt.

Visa signatur

[Fractal Design Define S2]-[Asus CrossHair Hero X670E]-[Ryzen 9 7900x]-[Corsair Dominator Platinum 6000mhz 32gb]-[Asus Tuf RTX 3090]-[Corsair Mp510 960gb]-[2x Samsung Evo 860 500gb ssd Raid 0]-[Lenovo Legion Y27q-20 165hz][AOC 24G2U 144hz]

Permalänk
Skrivet av walkiii:

Det borde inte vara några problem. När du väl byter gpu sen, så är det bara att köra en ddu så alla drivrutiner försvinner ordentligt.

Okey tack!

Skickades från m.sweclockers.com