Permalänk

Aux till bluetooth (usb)

Köpte en beg. bil för ett tag sedan, och den har ingen usb- eller bluetooth-anslutning i bilstereon.
Det finns ett Aux-uttag.
Tips på smidig Aux till bluetooth-lösning? Gärna med Usb, så man kan ge den ström via cigg-uttaget. Har en Usb-laddare där för att ladda mobilen.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C Vit |ASUS TUF Gaming Z490-PLUS (WI-FI) | i7 10700k |ASUS GeFroce RTX 3080 TUF OC
|32 Gb HyperX Fury | Corsair RM750X V2 / 750W / 80+ Gold | Ducky One 2 Mecha Mini [MX Silent Red] | Logitech Pro Wireless |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Skrivet av Litenskit:

Men seriöst, du läser inte hela inlägget? Ville ju inte ha något som är batteridrivet...

Visa signatur

Fractal Design Meshify C Vit |ASUS TUF Gaming Z490-PLUS (WI-FI) | i7 10700k |ASUS GeFroce RTX 3080 TUF OC
|32 Gb HyperX Fury | Corsair RM750X V2 / 750W / 80+ Gold | Ducky One 2 Mecha Mini [MX Silent Red] | Logitech Pro Wireless |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BodyElectric:

Men seriöst, du läser inte hela inlägget? Ville ju inte ha något som är batteridrivet...

"Strömförsörjning: Laddning via Micro USB-kabel"
Sätt en vanlig billaddare för microUSB och kör på :)?

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Skrivet av Pamudas:

"Strömförsörjning: Laddning via Micro USB-kabel"
Sätt en vanlig billaddare för microUSB och kör på :)?

Tack, men vill ha utan batteri. Vet att jag har sett utan batteri, men kommer inte ihåg var...

Visa signatur

Fractal Design Meshify C Vit |ASUS TUF Gaming Z490-PLUS (WI-FI) | i7 10700k |ASUS GeFroce RTX 3080 TUF OC
|32 Gb HyperX Fury | Corsair RM750X V2 / 750W / 80+ Gold | Ducky One 2 Mecha Mini [MX Silent Red] | Logitech Pro Wireless |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BodyElectric:

Men seriöst, du läser inte hela inlägget? Ville ju inte ha något som är batteridrivet...

Jo jag läste exakt hela inlägget, var skrev du att du inte ville ha batteri?
Sen är frågan varför du inte vill ha batteri.

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem

denna kanske ? https://www.kjell.com/se/produkter/ljud-bild/tradlos-ljud-bil...

kopplas till mobilen via Bluetooth eller 3,5 mm-kontakt.
Enheten är utrustad med mikrofon och både musik och samtal kan styras direkt från enheten.
Ansluts till bilens stereo via FM-radio eller med medföljande 3,5 mm-kabe

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |