Permalänk
Medlem

CPU-kylare, fläktar

Tjena!

Säljer lite delar från mitt nybygge för ca 1-2 mån sedan (nov/dec 2020) då jag har fastnat för estetiken av en AIO-kylare + lite rgb..

CPU-kylare: Zalman CNPS20X Köptes från inet 23/11-20. Tänker mig runt 200-300 spänn el. bud. Ej originalförpackning men fästen till LGA1200/AM4. Skickar även med en färsk tub kylpasta.

2x Phantek 140mm fläktar: Tror att det är PH-F140SP köplänk Förvånansvärt bra fläktar som medföljde i chassit. Tänker mig runt 100kr/fläkt eller bud.

Har även ett tangentbord som jag köpte på inet sommaren 2019. I gott skick och fungerar bra. Säljs då jag hittade en kampanj på ett K4 från Xtrfy och kunde inte motstå..;) Tänker mig runt 100-150 kr eller bud.

Skickas mot frakt el. avhämtning i Kungälv/Göteborg.

Väl mött!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Rubbet
400 pix m frakt

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Inaktiv

köper gärna cpu fläkten till utsatt pris + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elfsberg:

Rubbet
400 pix m frakt

Noterat!

Skrivet av anon322047:

köper gärna cpu fläkten till utsatt pris + frakt

Noterat!

Tänker att jag avslutar lite senare i em/kväll och försöker skicka iväg det imorgon.

Permalänk
Inaktiv

tack jag har den mindre varianten av samma fläkt och gjorde en dubbelkoll är denna över 160mm går den "faen" inte in i mitt chassie
har 160mm som max och då kan man ha ett hårstrå mellan glaset och fläkten ...ska dubbelkolla igen återkommer inom kort

nä den är 165mm så får ge mig ,,,, fyfan vad surt
låt andra killen få rubbet , den kommer inte gå in i mitt chassie