Asus tävlar ut dator för över 70 000 kronor till SweClockers Live! 2021

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hetkyckling:

Fint vinnarbidrag! Är faktiskt liiiite bitter i och med att jag tycker mig se en lånad ROG-logga i fronten på plexit, men it is what it is! Grattis

Är du bitter över att Arelion målat en ROG-logo på plexiglaset? Förstår inte riktigt

Visa signatur

Fractal Design Define S - Asus Prime X570-P - AMD Ryzen 9 3950X - Corsair Hydro H115i PRO - Gainward RTX 4090 - Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 3200MHz - Corsair RM1000x - Samsung 970 EVO Plus 1TB x2 - massor av mekaniska lagringsdiskar.

Är här dagligen men skriver inte så mycket...

Permalänk
Medlem
Skrivet av pixel8:

Är du bitter över att Arelion målat en ROG-logo på plexiglaset? Förstår inte riktigt

Dålig förlorare, avundsjuka osv.

Permalänk
Medlem

Grattis till vinsten @Arelion , imponerad över tiden och arbetet du och andra lagt ner - bra jobbat! 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av pixel8:

Är du bitter över att Arelion målat en ROG-logo på plexiglaset? Förstår inte riktigt

Jag tror personen syftar på att man skulle göra allt från scratch och loggan såg ut att vara klippt och klistrad.

Om man verkligen, verkligen vill argumentera för argumenterandets skull så kan man argumentera för att direkt kopiering av en logga som skaparen gjorde är i gränslandet för vad som är tillåtet.

Med det sagt; vem bryr sig? Även om loggan inte skulle vara skapad från scratch så gör ju inte det bidraget mindre imponerande.

Minidatorn är en värdig vinnare men själv hade jag den här som favorit

Det var många imponerande bidrag men den här var en av väldigt få där jag verkligen stannade upp i scrollandet.

Permalänk
Medlem

Minidatorn va bäst! Grattis!

Permalänk
Medlem

Jag gillar de bidrag som inte är sådär kala som den absoluta majoriteten av 3D-renderingarna.

Skrivet av Nonentity:

Utan tvekan coolast i min bok.

Jättehärlig tycker jag.

Skrivet av Hetkyckling:

Denna också jättehärlig.