Permalänk

Retrospel till Pc

Jag har ett gäng spel som jag skulle vilja sälja, de är från tidigt till mitten av 90-talet.
Alla spel är i mycket gott skick, om inget annat anges.
Jag har flera bilder på varje spel samt kartongernas innehåll som jag kan skicka till dig om du är intresserad
Samtliga spel är "Big box". Är du intresserad av något eller flera av dem så skriv i kommentarstråden eller skicka pm, så får du bilder och en mer utförlig förklaring på skick.

Sålt! Redneck Rampage - Manual samt diverse papper, Cdskiva i fodral. Bra skick.

Screamer 2 - Manual samt cdskiva i fodral med omslag. Hyllslitage och lite nedtryckt framsida på boxen.

Blood Bowl: The game of fantasy football - Manual samt en del andra papper, diskett med "modem patch" samt cdskiva i fodral. Box i fint skicka förutom att kanterna på locket buktar ut lite.

The Hanna-Barbera animation workshop (Limited edition) - Manual och animation scrap book samt en del övriga papper, diskett med spel och VHS-kassett med instruktioner och avsnitt ur Flinstones. Fodral i mycket gott skick.

Call to power II - Information på utvikbart papper över typ teknologier och liknande, cd-skiva i fodral med omslag. Kartong i fint skick.

Sålt! Creepers - 2x manualer, en på Tyska och en på Engelska, diverse papper samt en rund papperskompass för koder. Spel på diskett.

Tzar: The burden of the crown - Spelet är fortfarande inplastad i big box, bra skick!

Sålt! KKND - 2x Manualer, en på Svenska och en på Engelska, spel i fodral med omslag. Lite hyllslitage men gott skick.

Megarace - Cd-skiva i fodral innehållandes en mindre manual samt spel. Fint skick förutom att överdelen på innerboxen är lite hopsjunken i toppen.

Megarace 2 - Manual samt diverse papper, cdskivor i fodral. Fint skick.

Critical path - Diverse papper, Cd-fodral innehållandes en mindre manual samt spel. Fint skick.

Backpacker 2 - Manual samt diverse papper, Cd-fodral med mindra manual samt 2 cd-skivor. Skivorna är repiga men läsbara, kartong i bra skick.

Sandwarriors - information om andra spel på papper, Cd-fodral med manual och spel. Hyllslitage på kartongen.

Sålt! Trolls - Manual samt affisch, 3x disketter med spel. Bra skick.

Svea rike 2 - Manual, Cd-fodral med skiva och manual. Kartongen är i bra skick förutom den nederdel där det finns en reva. Skivan är repig men läsbar.

Sålt! Interstate 76 - Manual samt diverse papper, Cdskivor i fodral. Fint skick.

Zool - Manual samt diverse papper, någon rund papperspryl med olika lager som går att vrida på. Diskett med spel på. Fint skick.

Civilization II + Command & Conquer (dubbelbox) - Ser ut att sakna manual, Fodral med speler på cd, repiga skivor men läsbara.

NFL 94 - Manual samt diverse papper, disketter. Gott skick förutom att kartongen är svagt intryckt på ovansidan.

Sålt! Bust-a-move 4 - Manual samt skiva i fodral, fint skick förutom att överdelen på boxen är lite intryckt.

NHL 96 - Cd-skiva i fodral utan omslag, boxen i fint skick.

NRJ Ejay - Cdfodral med skiva och manual. Gott skick.

NBA Live 95 - Manual samt fiverse papper, Cd-fodral utan omslag med skiva. Reva och lite intryckt i toppen av boxen.

Kom med bud på det du är intresserad av, köparen står för frakten, upphämtning i Varberg går också bra. Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill och till vilket pris jag vill.
Som sagt så har jag fler bilder är de som ligger här i annonsen

Läs hela annonsen här

Visa signatur

i5 4690k @ 4.2ghz, Gtx 1060 3gb stock, 4x4gb ddr3

Permalänk
Medlem

Har du någon bild på NRJ Ejay?

mvh

Permalänk
Skrivet av Kvillen:

Har du någon bild på NRJ Ejay?

mvh

Yes! Hoppas att länkarna fungerar. Vid en närmare titt på Cd-skivan så såg jag att där fanns några "hairlines", men min dator läser skivan

Visa signatur

i5 4690k @ 4.2ghz, Gtx 1060 3gb stock, 4x4gb ddr3

Permalänk
Medlem

200kr+frakt för rubbet?

Permalänk
Skrivet av mrpijey:

200kr+frakt för rubbet?

Nej tack

Visa signatur

i5 4690k @ 4.2ghz, Gtx 1060 3gb stock, 4x4gb ddr3

Permalänk
Medlem

Har du kanske något riktpris på KKND, Interstate 76 och Screamer 2?

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Skrivet av Jokkocze:

Har du kanske något riktpris på KKND, Interstate 76 och Screamer 2?

Jag har en som är intresserad av KKND och Interstate 76 genom pm, så får se vad han säger först. Screamer 2 finns kvar än så länge. Vill du avvakta och se om den andra fortfarande är intresserad eller kan du tänka dig enbart Screamer 2?

Visa signatur

i5 4690k @ 4.2ghz, Gtx 1060 3gb stock, 4x4gb ddr3

Permalänk
Medlem

500kr för rubbet?

Permalänk
Medlem

Sugen på nba95
Vad kan jag få den för?

Permalänk
Skrivet av maddush:

Sugen på nba95
Vad kan jag få den för?

Skickar pm med bild till dig.

Visa signatur

i5 4690k @ 4.2ghz, Gtx 1060 3gb stock, 4x4gb ddr3

Permalänk
Medlem
Skrivet av radioactiv:

Jag har en som är intresserad av KKND och Interstate 76 genom pm, så får se vad han säger först. Screamer 2 finns kvar än så länge. Vill du avvakta och se om den andra fortfarande är intresserad eller kan du tänka dig enbart Screamer 2?

Är de två första som är mest intressanta, screamer 2 var mest en bonus. Hör gärna av dig om han inte är intresserad!

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Skrivet av Jokkocze:

Är de två första som är mest intressanta, screamer 2 var mest en bonus. Hör gärna av dig om han inte är intresserad!

Tyvärr är Kknd och Screamer 2 sålda.

Visa signatur

i5 4690k @ 4.2ghz, Gtx 1060 3gb stock, 4x4gb ddr3