2080 Super Asus ROG Strix Gaming.

Permalänk

2080 Super Asus ROG Strix Gaming.

Kortet är inköpt från Komplett 25.11.2019. Kvitto finns. Kortet har suttit i min jobbdator, jag har nu fått ett 3080 så säljer detta. Värt att notera att datorn hängde sig och moderkortet visade VGA. Så jag skruvade upp kortet och kollade/luktade efter brända komponenter. Hittade inget och drog på kylpasta och skruvade ihop igen. Det visade sig sen vara fel på moderkortet. Men sigillet på ena skruven på kortet är perforerad. Kortet fungerar fortfarande utmärkt.

Prioritet ges för köpare som kan hämta upp i Stockholm.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 000 kr med hämtning
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Skrivet av bimbim:

5 000 kr med hämtning

Noterat

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 500 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 500 kr med hämtning.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 000 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic XL, Be Quiet Dark power pro 12 1200w, Ryzen 9 3900X(EK velocity), MSI X570, Corsair Dominator 3200mhz, RTX 3090(Suprim X med EK block)+ RTX 3080(FTW3 Ultra med EK block). EK distro/pump O11 Dynamic XL, 2x EK 360mm radiatorer.

Legion 7, 5800H/RTX3080.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 000 kr med upphämtning
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk

Med tanke på att jag hade 6000 som pris, så kan jag tänkta mig att avsluta den här budgivningen med Bimbim som vinnare. Kan du komma och hämta upp redan ikväll? Swish som betalning.

Permalänk

Annonsen är avslutad