Permalänk
Medlem

Premiumskärmar i butik?

Hej @inet

Kan ni inte ha flera av de dyrare skärmarna framme i butik? Det är svårt att välja utan att se skärmar live och det här med att beställa tre olika, testa och returnera två är inte för mig.

Permalänk
Inet
Skrivet av cracko:

Hej @inet

Kan ni inte ha flera av de dyrare skärmarna framme i butik? Det är svårt att välja utan att se skärmar live och det här med att beställa tre olika, testa och returnera två är inte för mig.

Tjenare Cracko,

Jag har ställt frågan här internt och återkopplar så fort jag fått svar
Tycker spontant det låter som en riktigt bra idé, är ju som du säger enklare att se live hur det ser ut.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Tjenare Cracko,

Jag har ställt frågan här internt och återkopplar så fort jag fått svar
Tycker spontant det låter som en riktigt bra idé, är ju som du säger enklare att se live hur det ser ut.

har jag missat något, men är det inte halva anledningen till att ha en butik? att visa upp sina olika varor så kunder får klämma och känna

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk
Medlem
Skrivet av moonblase:

har jag missat något, men är det inte halva anledningen till att ha en butik? att visa upp sina olika varor så kunder får klämma och känna

Jo men hur stor butik ska de ha för att kunna ställa upp 100+ skärmar/tangentbord/möss osv?

Inet på sveavägen har t.ex några skärmar uppe men det är ju omöjligt att ställa fram alla så folk kan jämföra modeller osv

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

Jo men hur stor butik ska de ha för att kunna ställa upp 100+ skärmar/tangentbord/möss osv?

Inet på sveavägen har t.ex några skärmar uppe men det är ju omöjligt att ställa fram alla så folk kan jämföra modeller osv

Sveavägen har nog ingen skärm i övre prisklass framme, mest ”budgetskärmar”.
Inet säljer flera intressanta skärmar runt 10-12k som åtminstone jag inte gärna köper utan att ha tittat på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cracko:

Sveavägen har nog ingen skärm i övre prisklass framme, mest ”budgetskärmar”.
Inet säljer flera intressanta skärmar runt 10-12k som åtminstone jag inte gärna köper utan att ha tittat på.

Så kan det nog vara, men de är ju nog för att de säljs mer än dem i den prisklassen du letar eftar, Förstår absolut vad du menar men inets butik är nog lite trång för det, Om något borde ju webhallen på sveavägen kunna ha något sånt, deras butik har ju inget vettigt uppe för display/känna och klämma även fast de har mycket utrymme. (I alla fall sist jag var där)

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Inet

Hej igen,

Har nu tagit en runda för att kika på varför vi inte kunnat visa upp lite mer premiumskärmar. Det är som @zippeer varit inne på att det är väldigt begränsad yta på Sveavägen (även Malmöbutiken har liknande problem med just skärmar) där vi väljer att fokusera på skärmarna som är mest populära (samt dom vi får flest frågor kring). Vidare så finns det i dagsläget en del begränsningar på att kunna få tag i heta premium-modeller (främst ultrawide och stora HDMI 2.1.).
Allt detta spelar in på att vi då tyvärr inte kan visa alla skärmar som vi kanske hade velat.
Med detta sagt så ska vi kika på det hela igen när tillgången är lite större samt leveranser mer träffsäkra. Ibland så uteblir leveranser av just skärmar och vi ser gärna att dom skärmarna som vi har på demo finns i lager hos oss

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram