Komplett burk med defekt mobo - Samt Asus Router och Orbi

Permalänk
Medlem

Komplett burk med defekt mobo - Samt Asus Router och Orbi

Skaffade ny dator och skulle lägga ut min dator till försäljning - Tänkte vara snäll att uppdatera bios vilket slutade med att jag numera har ena bioschippet liggande på skrivbordet och ett stendött moderkort.

Innan flashningen misslyckades eller bios inte godkänner Sandy bridge så var datorn formaterad och en Windows 10 key inköpt och installerad.

Har man tid, lust och energi kan man troligen löda av bios-chippet som sitter kvar och löda dit två nya.

Det som säljs är:
Chassi: Antec P182 - Gott skick men saknas tre svart tumskruv
CPU: Intel 2600K
SSD: Intel 80gb
Ram 2*4gb Corsair Vengance
GPU: 2*570 gtx(på bilden är ett uttaget)
PSU: Corsair HX 750w modulärt - Inkl samtliga kablar och väska
CPU-kylare: Xilence M612 Pro

Finns också en fläktkontroller i datorn.

Kan skickas men föredrar upphämtning och får jag ett nog bra bud på många grejer kan jag nog köra till Malmö eller liknande.

Vid bud på delar kommer en bedömning göras utifrån mängden jobb det skulle innebära mm.

En 500ing är burken iaf värd - Kanske mer.

Har också en Asus RT-AC87U som jag inte längre har användning för. Antingen åker den till päronen eller säljs här - Ge bud med rätt att neka.

Orbi RBK752 - Köpt för ett år sedan och har fungerat bra. Frugan köpte ett Velop-nät till företaget och jag tänkte komplettera med en till det istället då det var billigare. Sitter du på en Linksys Velop MX4200 så är den intressant i byte med pengar mellan. Har du RBS750 är jag inte oäven att köpa den annars. Riktpris som säkert inte är skäligt är 2000.

Jag kör ofta till Helsingborg, Malmö och Lund så vi kan nog ordna någon typ av leverans vid köp. Burken skickar jag inte men resten går bra. Köparen står för vald frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

300kr + frakt för CPUn och 1 GPU

100kr för bara CPU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jogor:

300kr + frakt för CPUn och 1 GPU

100kr för bara CPU

Skäligt och noterat.

Jag avvaktar till måndag 20.00 för att se ifall någon vill ta helheten, större del av kakan eller bjuda högre för samma förutsättningar.

Permalänk
Medlem

Bjuder 500kr för datorn + 100kr för bensinen ifall du har vägarna förbi Lund

Permalänk
Medlem
Skrivet av MartenSV:

Bjuder 500kr för datorn + 100kr för bensinen ifall du har vägarna förbi Lund

Noterat och måndag 20.00 är deadline. I detta läget finner jag nog budet snäppet för lågt med tanke på vad tidigare budgivare lagt för delar.

Jag sover på saken och så ser vi ifall fler budar på GPUn som eventuellt är kvar osv.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Twilighter:

För datorn? Fraktas?

Permalänk
Medlem

Lite olika bud här.

150kr: CPU
300kr: CPU, 1 GPU
500kr: CPU, 1 GPU, PSU
600kr: CPU, 2 GPU, PSU
+ Frakt

Det är bara CPUn jag verkligen behöver till mitt itx bygge, så om någon bjuder ok för allt utom CPUn så bjuder jag inte över.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MartenSV:

Bjuder 500kr för datorn + 100kr för bensinen ifall du har vägarna förbi Lund

Skrivet av Jogor:

Lite olika bud här.

150kr: CPU
300kr: CPU, 1 GPU
500kr: CPU, 1 GPU, PSU
600kr: CPU, 2 GPU, PSU
+ Frakt

Det är bara CPUn jag verkligen behöver till mitt itx bygge, så om någon bjuder ok för allt utom CPUn så bjuder jag inte över.

Jogor leder med bud 600kr för delarna över hela burken för 500.

Budet för burken bör vara 750kr eller mer annars går delarna till Jogor.

Permalänk
Medlem

750kr!

Visa signatur

Thermaltake Core P5 green || i7 7800X | MSI X299 Raider | 32GB Crucial Ballistix Sport Blue | GeForce GTX 1080 Ti Turbo 2xHDMI | SSD480 Kingston HyperX Savage

Permalänk
Medlem
Skrivet av nabile:

Hämtas? Köras? För datorn?

Permalänk
Medlem

Jag finns i Malmö, vid Östervärn, kommer du förbi?

Visa signatur

Thermaltake Core P5 green || i7 7800X | MSI X299 Raider | 32GB Crucial Ballistix Sport Blue | GeForce GTX 1080 Ti Turbo 2xHDMI | SSD480 Kingston HyperX Savage

Permalänk
Medlem

Kommer du förbi Lundavägen 33, så är det jättebra, annars kan jag hämta ngn gång nästa veckan! (Lådcykeln har blivit stulen precis i natt)

Visa signatur

Thermaltake Core P5 green || i7 7800X | MSI X299 Raider | 32GB Crucial Ballistix Sport Blue | GeForce GTX 1080 Ti Turbo 2xHDMI | SSD480 Kingston HyperX Savage

Permalänk
Medlem
Skrivet av nabile:

Jag finns i Malmö, vid Östervärn, kommer du förbi?

Vi synkar när annonsen är slut på måndag. Jobbar ute i Västra hamnen med ojämna mellanrum.

Men mer sånt tar vi via PM

Permalänk
Medlem

Nabile vinner burken för 750kr.

Permalänk
Medlem

Hej!

Håller på att göra i ordning ett boende för ett par familjer som flytt från Ukraina. Hade varit bra med en router där. Ägde två gamla routers tidigare, men har sålt dem båda under 2021 här på Sweclockers....

Vilken prisnivå ungefär är det du har tänkt dig?

Visa signatur

[ Tt Core V21 | Ryzen 5900X | Noctua NH-D15 | MSI MAG B550 Mortar | 64GB Ballistix 3600Mhz CAS 16 | MSI PCIE5 850W |
RTX 4080 | 980 Pro 2TB SSD ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nisse977:

Hej!

Håller på att göra i ordning ett boende för ett par familjer som flytt från Ukraina. Hade varit bra med en router där. Ägde två gamla routers tidigare, men har sålt dem båda under 2021 här på Sweclockers....

Vilken prisnivå ungefär är det du har tänkt dig?

Jag ska se vad jag hittar i ladorna, har en D-Link som jag hoppas jag hittar som du kan få om den är kvar i huset. Den är inte så häftig men bör göra jobbet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreas89:

Jag ska se vad jag hittar i ladorna, har en D-Link som jag hoppas jag hittar som du kan få om den är kvar i huset. Den är inte så häftig men bör göra jobbet.

Ah det vore ju nice!
Gav faktiskt bort en D-link förra året här med, hade dock tappat bort nätdelen till den...

Visa signatur

[ Tt Core V21 | Ryzen 5900X | Noctua NH-D15 | MSI MAG B550 Mortar | 64GB Ballistix 3600Mhz CAS 16 | MSI PCIE5 850W |
RTX 4080 | 980 Pro 2TB SSD ]

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad